Największa globalna inicjatywa z zakresu odpowiedzialności społecznej Estée Lauder Companies, ma na celu nakłonić do sprawdzenia swojego zdrowia. Oprócz działań online, kampania obejmuje także liczne aktywacje offline. Przez najbliższy miesiąc hasło będzie obecne w autobusach, warszawskim metrze i w galeriach handlowych. W ramach działań, spoty wizerunkowe emitowane będą na kanałach partnerów i ambasadorów projektu –Facebooku, TikToku, na serwisach horyzontalnych i mobile oraz na kanałach własnych ELC.
W Polsce akcję wspierają ambasadorki – Sandra Kubicka, Anita Włodarczyk, Joanna Jędrzejczyk, Marta Lech-Maciejewska, Helena Norowicz oraz Sonia Ziemba – kobiety, które inspirują Polki do działania, kochania się i dbania o siebie, mówią o tym, jak ważne jest regularne robienie badań.
Od początku kampanii w Polsce grupa Estée Lauder działa wspólnie z Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym. Współpraca ta przyczynia się do postępów w badaniach nad dziedzicznością nowotworów, ze szczególnym uwzględnieniem mutacji genetycznych.
Marka Estée Lauder od lat, we współpracy z ponad 60 organizacjami na całym świecie, wspiera edukację, badania i dostęp do usług medycznych w celu polepszenia jakości życia osób dotkniętych rakiem piersi. Marki w Polsce również wspierają inicjatywę poprzez limitowane produkty oznaczone Różową Wstążką.
Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja dentsu X (dentsu Polska), a za ideą kreatywną stoi agencja Przestrzeń.