24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.
Aktywacja Garage Sound Masters 2022 składała się z trzech faz. W pierwszym etapie DJ’e i producenci muzyczni zgłaszali swoje prace w dwóch kategoriach - set DJ-ski lub Original Track. Warunkiem zgłoszenia utworu było wykorzystanie sampli muzycznych dedykowanych wariantom piwa Garage. Następnie konsumenci wybrali zwycięskie kawałki poprzez głosowanie na stronie internetowej. Utwory z kategorii Original Track przeszły również wstępną selekcję w radiu Kampus. Ostatnią fazą było ogłoszenie wyników, które odbyło się 28 sierpnia.
W konkursie nagrodzonych zostało 26 utworów w kategorii Original Track oraz 10 w kategorii set DJ’ski. Główne nagrody to kontroler DJ marki Traktor oraz Sekwencer Arturia. Do wygrania były również słuchawki DJ’skie Audio Tech oraz kartony piwa Garage. Nagrodzeni nie zostali jednak tylko uczestnicy. Konsumenci biorący udział w głosowaniu również otrzymali nagrody – 10 000 zł, a także głośniki JBL Partybox. Rozdano również 250 skrzynek piwa Garage.
Zwycięskie utwory można odsłuchać na stronie projektu Garage Sound Masters. Powstała również specjalna playlista w serwisie Spotify.
Agencja dentsu Creative odpowiadała za pomysł kampanii, komunikację w social mediach, przygotowanie strony internetowej oraz nagród. Promocja akcji obejmowała m.in. kampanie Inflencerską, spoty w radiu Kampus oraz kampanie display.
W aktywacji zaangażowane były również inne podmioty. Za wsparcie mediowe odpowiadała agencja Initiative, natomiast sample do utworów zostały stworzone przez studio produkcyjne Massive Music.