Konkursy KTR i Innovation 2022 rozstrzygnięte! Dentsu Creative z 4 nagrodami na koncie.
7 października podczas tegorocznej Gali KTR/INNOVATION 2022, po raz kolejny wyłoniono najciekawsze kampanie z pogranicza biznesu, mediów i komunikacji. Dentsu Creative otrzymało aż 4 nagrody, w tym złoto, dwa razy srebro oraz tytuł Best of Technology.
Konkurs Klubu Twórców Reklamy to święto kreatywności i twórczej odwagi, w którym pomysłodawcy plebiscytu stawiają przede wszystkim na wyrazistą komunikację, niestandardowe idee oraz aktualność wykorzystanych narzędzi, mediów i tematów. Rokrocznie ma na celu wyróżnienie najciekawszych realizacji w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft.
– Nagrody przyznane dentsu Creative za projekt „Bezpieczny wózek przyszłości” to dla nas ogromne wyróżnienie i uznanie dla lat pracy naszego zespołu. Od dłuższego czasu w strukturach naszej firmy rozwijamy dział kreatywnej technologii, wierząc, że te kompetencje są niezbędne do dalszego rozwoju naszych klientów, ale i nas samych. Mamy za sobą udane realizacje dla klientów biznesowych (również międzynarodowych) i wiele kreatywnych nagród. Te ostatnie są dla nas szczególnie ważne, tym bardziej że jury konkursu wskazało opracowany przez nas projekt jako najlepszy w kategorii, a dentsu jako miejsce, w którym powstają niezwykłe i unikalne koncepty – tłumaczy Łukasz Kotliński, dyrektor kreatywny dentsu Creative Jak dodaje: – Ogromne podziękowania należą się całemu zespołowi, który pracował przy realizacji kampanii. Praca z wami jest inspirującą przyjemnością.