Marka Lurpak zachęca do gotowania w kampanii „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”

Po kilkuletniej przerwie marka Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”. 
"Pan T." z dwoma nagrodami Polskiej Akademii Filmowej 

Polska Akademia Filmowa przyznała swoje nagrody - Orły. Film "Pan. T" za którego produkcję odpowiadał, należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dom produkcyjny Propeller Film zdobył nagrody w dwóch kategoriach. 
Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje należące do Dentsu Aegis Network Polska

4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.
Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii ACUVUE® OASYS with Transitions™

Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką ACUVUE®. 
"okazYEAH! po Twojemu " - McDonald's wprowadza personalizowane oferty promocyjne 

Użytkownicy aplikacji mobilnej McDonald's mogą komponować własne zestawy promocyjne w ramach akcji "okazYEAH!".
Jak wprowadzić młodych ludzi w świat gospodarki cyfrowej?

Era digitalu daje młodym ludziom olbrzymie szanse pracy z użyciem nowoczesnych narzędzi, przełomowych technologii, ale też nowych kompetencji. Jak u progu dorosłości wybrać odpowiednią ścieżkę kariery? Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network wraz z Fundacją Młodzieżowej...
Isobar Good - agencja powołuje globalną incjatywę, która będzie wspierać Cele Zrównoważonego Rozwoju 

Isobar uruchomił globalną incjatywę "Isobar Good", której celem jest działanie na rzecz wspierania Celów Rzównoważonego Rozwoju ONZ. Incjatywą kieruje Kara Prosser. 
Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2020 i wybory w USA napędzają wzrost wydatków na reklamę w 2020

Na przyspieszenie wzrostu wydatków na reklamę z 2,6% w 2019 roku do 3,9% w 2020 roku wpływ mają wydarzenia o charakterze globalnym. Trendy lokalne przedstawiają nieco bardziej zniuansowany obraz sytuacji; wzrost napędzają gospodarki wschodzące w regionie APAC i Ameryce Ł...
iProspect obsłuży digitalowo markę ALDI

Od lutego br. agencja iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki ALDI.
Informacja nt. przejścia pracowników Dentsu Aegis Network Polska w tryb pracy zdalnej

Szanowni Państwo, 
Marka Lurpak zachęca do gotowania w kampanii „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”

Po kilkuletniej przerwie marka Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”. 
"Pan T." z dwoma nagrodami Polskiej Akademii Filmowej 

Polska Akademia Filmowa przyznała swoje nagrody - Orły. Film "Pan. T" za którego produkcję odpowiadał, należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dom produkcyjny Propeller Film zdobył nagrody w dwóch kategoriach. 
Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje należące do Dentsu Aegis Network Polska

4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.
Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii ACUVUE® OASYS with Transitions™

Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką ACUVUE®. 
"okazYEAH! po Twojemu " - McDonald's wprowadza personalizowane oferty promocyjne 

Użytkownicy aplikacji mobilnej McDonald's mogą komponować własne zestawy promocyjne w ramach akcji "okazYEAH!".
Jak wprowadzić młodych ludzi w świat gospodarki cyfrowej?

Era digitalu daje młodym ludziom olbrzymie szanse pracy z użyciem nowoczesnych narzędzi, przełomowych technologii, ale też nowych kompetencji. Jak u progu dorosłości wybrać odpowiednią ścieżkę kariery? Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network wraz z Fundacją Młodzieżowej...
Isobar Good - agencja powołuje globalną incjatywę, która będzie wspierać Cele Zrównoważonego Rozwoju 

Isobar uruchomił globalną incjatywę "Isobar Good", której celem jest działanie na rzecz wspierania Celów Rzównoważonego Rozwoju ONZ. Incjatywą kieruje Kara Prosser. 
Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2020 i wybory w USA napędzają wzrost wydatków na reklamę w 2020

Na przyspieszenie wzrostu wydatków na reklamę z 2,6% w 2019 roku do 3,9% w 2020 roku wpływ mają wydarzenia o charakterze globalnym. Trendy lokalne przedstawiają nieco bardziej zniuansowany obraz sytuacji; wzrost napędzają gospodarki wschodzące w regionie APAC i Ameryce Ł...
iProspect obsłuży digitalowo markę ALDI

Od lutego br. agencja iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki ALDI.
16
17
18
19
20
21
22
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.