Estee Lauder Companies w Polsce po raz kolejny angażuje się w walkę z rakiem piersi.
Estee Lauder Companies od prawie 30 lat jest zaangażowane w walkę przeciwko rakowi piersi. Jako część globalnej organizacji, Estee Lauder Poland również w tym roku zaangażowało się w tę piękną inicjatywę.
Od 1 października w perfumeriach Sephora oraz Douglas oraz z salonach firmowych Estee Lauder będzie można zakupić produkty oznaczone Różową Wstążką. Procent wartości sprzedaży tych produktów (od 20% do 50%) zostanie przeznaczony na rzecz badań prowadzonych przez Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
Inicjatywa Estee Lauder Poland to nie tylko działania mające na celu przekazanie funduszy na rzecz badań. Poprzez działania, firma chce szerzyć świadomość profilaktyki i badań oraz łączyć ludzi we wspólnej walce z chorobą.
Tegoroczne hasło kampanii „To coś więcej niż wstążka. To symbol wspólnej walki” było inspiracją dla motywu przewodniego październikowej kampanii świadomościowej. Naturalnym wizualnym motywem przewodnim kampanii są zatem różowe barwy wojenne, symbolizujące wspólną walkę.
Do współpracy udało się zaangażować grono wspaniałych ambasadorów, którzy zgodzili się wesprzeć inicjatywę i razem z firmą Estee Lauder budować świadomość, że z rakiem piersi można – a nawet trzeba – walczyć.
W dedykowanej kampanii sesji zdjęciowej udział wzięli: Anita Włodarczyk, Sandra Kubicka, Joanna Jędrzejczyk, Olivier Janiak, Helena Norowicz, Sonia Ziemba oraz Marta Superstyler. Każda z tych osób ma inne priorytety, inną sytuację życiową, inną profesję. Łączy je jedno – świadomość, że walka z rakiem piersi to walka nas wszystkich. Dla każdej z nich kolor różowy oznacza coś innego, każda z tych osób na swój sposób opowiada o tym, co motywuje ją do profilaktyki lub jak wspiera osoby dotknięte chorobą oraz demonstruje gotowość do walki.
Materiały kampanijne dostępne są na profilach społecznościowych ambasadorów, profilach społecznościowych marek Estee Lauder, Clinique, Bobbi Brown i La Mer oraz na stronach partnerów kampanii: sephora.pl i douglas.pl.
dentsu X, jako dom mediowy Estee Lauder, wspiera klienta w pozyskiwaniu powierzchni reklamowej do akcji i prowadzeniu działaniach promocyjnych w mediach. Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films.
Kontakt PR: Marta Saganek, msaganek@pl.estee.com
Od 1 października w perfumeriach Sephora oraz Douglas oraz z salonach firmowych Estee Lauder będzie można zakupić produkty oznaczone Różową Wstążką. Procent wartości sprzedaży tych produktów (od 20% do 50%) zostanie przeznaczony na rzecz badań prowadzonych przez Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
Inicjatywa Estee Lauder Poland to nie tylko działania mające na celu przekazanie funduszy na rzecz badań. Poprzez działania, firma chce szerzyć świadomość profilaktyki i badań oraz łączyć ludzi we wspólnej walce z chorobą.
Tegoroczne hasło kampanii „To coś więcej niż wstążka. To symbol wspólnej walki” było inspiracją dla motywu przewodniego październikowej kampanii świadomościowej. Naturalnym wizualnym motywem przewodnim kampanii są zatem różowe barwy wojenne, symbolizujące wspólną walkę.
Do współpracy udało się zaangażować grono wspaniałych ambasadorów, którzy zgodzili się wesprzeć inicjatywę i razem z firmą Estee Lauder budować świadomość, że z rakiem piersi można – a nawet trzeba – walczyć.
W dedykowanej kampanii sesji zdjęciowej udział wzięli: Anita Włodarczyk, Sandra Kubicka, Joanna Jędrzejczyk, Olivier Janiak, Helena Norowicz, Sonia Ziemba oraz Marta Superstyler. Każda z tych osób ma inne priorytety, inną sytuację życiową, inną profesję. Łączy je jedno – świadomość, że walka z rakiem piersi to walka nas wszystkich. Dla każdej z nich kolor różowy oznacza coś innego, każda z tych osób na swój sposób opowiada o tym, co motywuje ją do profilaktyki lub jak wspiera osoby dotknięte chorobą oraz demonstruje gotowość do walki.
Materiały kampanijne dostępne są na profilach społecznościowych ambasadorów, profilach społecznościowych marek Estee Lauder, Clinique, Bobbi Brown i La Mer oraz na stronach partnerów kampanii: sephora.pl i douglas.pl.
dentsu X, jako dom mediowy Estee Lauder, wspiera klienta w pozyskiwaniu powierzchni reklamowej do akcji i prowadzeniu działaniach promocyjnych w mediach. Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films.
Kontakt PR: Marta Saganek, msaganek@pl.estee.com