OFFLINE/ONLINE: być offline w świecie, w którym króluje online

O pokoleniu Z mówi się, że telefon w dłoni trzymają nieustająco. Ale czy nie jest tak, że opinię wyrabiamy sobie na podstawie jednostkowych zaobserwowanych przypadków? Z badań przeprowadzonych przez Dentsu Aegis Network Polska oraz infuture hatalska foresight institute n...
Oczekiwania "Zetek" a wyzwania rekruterów - jak rekrutować Pokolenie Z?

Dla rekruterów rozmowa z potencjalnym przyszłym pracownikiem to chleb powszedni. Mająca miejsce jednak coraz bardziej roszczeniowa postawa kandydatów pokolenia Z, wymaga od przedstawicieli pracodawcy odpowiedzi na pytanie "co mają mi państwo do zaoferowania?". Z jaką per...
WARTOŚCI: Gen Z – nowocześni tradycjonaliści?

Generacja Z. Dzisiejsi nastolatkowie. Nowocześni tradycjonaliści. Niepokorni buntownicy. Wartości przez nich wyznawane w dużej mierze pokrywają się z tymi, które wyznają pokolenia starsze a nawet ich rodzice, często stawiani jako autorytet. O wartościach, rodzinie, autor...
„Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra”

Reprezentantów pokolenia Z można dostrzec na schodach galerii handlowej, koncertach czy oczekujących na rozmowę kwalifikacyjną. Smartfony stanowią nieodłączne elementy ich outfitu, podobnie jak najmodniejszy aktualnie model sneakersów. Żyją jednocześnie na dwóch równoleg...
Dentsu Session o e-sporcie w Dentsu Aegis Network Polska

Czym jest e-sport i dlaczego warto uwzględnić go w biznesie? Co mają wspólnego rozgrywki sportowe online oraz bankowość, branże FMCG, motoryzacyjna czy telekomunikacyjna? Jak zapowiada się przyszłość e-sportu? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już 26 cz...
Isobar Polska z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan” dla Provident

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan” wspierająca produkt „Prosta Pożyczka” należący do Provident. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.
Lauren Walker i George Patten jako Regional Operating Officers w regionach EMEA i APAC

Lauren Walker i George Patten zostali mianowani na stanowiska regionalne. W nowych funkcjach skoncentrują się na procesach biznesowych oraz globalnej spójności.
Lendo debiutuje na polskim rynku

Rusza kampania skandynawskiego lidera pożyczek online. Obecna już w kilku krajach Europy firma Lendo, wpisuje swoją ofertę w szybko rosnący segment internetowych usług typu FinTech. Umożliwia swoim klientom korzystanie z bezpłatnej i w pełni zautomatyzowanej platformy z ...
Isobar Polska wyodrębnia w strukturze dział Business Developmentu

Agencja Isobar Polska powołała w swojej strukturze zespół odpowiedzialny za business development.
Dentsu Session o Generacji Z

Pomimo młodego wieku, już dziś zaczynają dyktować zasady komunikacji marketingowej. Kim są? Jak zachowują się w sieci? Jakie kluczowe wnioski i trendy płyną z Raportu? Dentsu Aegis Network Polska zaprasza na wydarzenie poświęcone premierze obszernego raportu o polskiej g...
OFFLINE/ONLINE: być offline w świecie, w którym króluje online

O pokoleniu Z mówi się, że telefon w dłoni trzymają nieustająco. Ale czy nie jest tak, że opinię wyrabiamy sobie na podstawie jednostkowych zaobserwowanych przypadków? Z badań przeprowadzonych przez Dentsu Aegis Network Polska oraz infuture hatalska foresight institute n...
Oczekiwania "Zetek" a wyzwania rekruterów - jak rekrutować Pokolenie Z?

Dla rekruterów rozmowa z potencjalnym przyszłym pracownikiem to chleb powszedni. Mająca miejsce jednak coraz bardziej roszczeniowa postawa kandydatów pokolenia Z, wymaga od przedstawicieli pracodawcy odpowiedzi na pytanie "co mają mi państwo do zaoferowania?". Z jaką per...
WARTOŚCI: Gen Z – nowocześni tradycjonaliści?

Generacja Z. Dzisiejsi nastolatkowie. Nowocześni tradycjonaliści. Niepokorni buntownicy. Wartości przez nich wyznawane w dużej mierze pokrywają się z tymi, które wyznają pokolenia starsze a nawet ich rodzice, często stawiani jako autorytet. O wartościach, rodzinie, autor...
„Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra”

Reprezentantów pokolenia Z można dostrzec na schodach galerii handlowej, koncertach czy oczekujących na rozmowę kwalifikacyjną. Smartfony stanowią nieodłączne elementy ich outfitu, podobnie jak najmodniejszy aktualnie model sneakersów. Żyją jednocześnie na dwóch równoleg...
Dentsu Session o e-sporcie w Dentsu Aegis Network Polska

Czym jest e-sport i dlaczego warto uwzględnić go w biznesie? Co mają wspólnego rozgrywki sportowe online oraz bankowość, branże FMCG, motoryzacyjna czy telekomunikacyjna? Jak zapowiada się przyszłość e-sportu? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już 26 cz...
Isobar Polska z kolejną odsłoną kampanii „Mam plan” dla Provident

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan” wspierająca produkt „Prosta Pożyczka” należący do Provident. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.
Lauren Walker i George Patten jako Regional Operating Officers w regionach EMEA i APAC

Lauren Walker i George Patten zostali mianowani na stanowiska regionalne. W nowych funkcjach skoncentrują się na procesach biznesowych oraz globalnej spójności.
Lendo debiutuje na polskim rynku

Rusza kampania skandynawskiego lidera pożyczek online. Obecna już w kilku krajach Europy firma Lendo, wpisuje swoją ofertę w szybko rosnący segment internetowych usług typu FinTech. Umożliwia swoim klientom korzystanie z bezpłatnej i w pełni zautomatyzowanej platformy z ...
Isobar Polska wyodrębnia w strukturze dział Business Developmentu

Agencja Isobar Polska powołała w swojej strukturze zespół odpowiedzialny za business development.
19
20
21
22
23
24
25
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.