Digital Society Index 2019 - człowiek na pierwszym miejscu

Ignorowanie potrzeb cyfrowych to groźba dla zrównoważonego rozwoju społeczeństwa.
Carat, dentsu X i Isobar zrealizują kampanię z loterią dla marki Arla Apetina

Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii dla marki Arla.
Użytkownicy internetu zdecydowali - Jalapeño Burger wraca do menu McDonald's

Dzięki Jalapeño Challenge internauci mogli zdecydować czy do McDonald’s powróci Jalapeño Burger. To pierwsza inicjatywna w wyniku której klienci mieli możliwość wpłynąć na menu McDonald's
Nazar Al-Khouri awansuje na stanowisko client partnera w Isobar Polska

Nazar Al-Khouri awansował na stanowisko client partnera w agencji Isobar Polska. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym projekty m.in dla McDonald's, Jeronimo Martins i marek Phillips.
Dentsu Aegis Network Polska z globalnym programem wspierania młodych ludzi

W marcu br. w ramach Dni Przedsiębiorczości rusza polska odsłona globalnego programu „The Code”, mającego na celu inspirowanie młodzieży na ich przyszłej drodze zawodowej. Polska jest trzecim krajem w strukturach Dentsu Aegis Network, w którym odbywa się taka inicjatywa....
Rafał Wolnomiejski na czele pionu Commercial w grupie Dentsu Aegis Network Polska

1 kwietnia br. Rafał Wolnomiejski dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska i obejmuje rolę szefa pionu Commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.
Isobar z tytułem "EMEA Digital Innovation Network of the year 2018" magazynu Campaign

Magazyn Campaign przyznał wyróżnienia "Campaign Agency of the Year Awards. Tytuł "EMEA digital Innovation Network of the Year" zdobyła agencja Isobar.  
dentsu X strategicznym partnerem marki Lendo na polskim rynku

Dzięki wygranemu przetargowi na obsługę ATL, dentsu X rozpoczyna współpracę ze skandynawskim liderem usług finansowych online – Lendo Polska.
Norbert Franke objął funkcję Chief Technology Officera w Isobar Polska

Do zespołu agencji Isobar Polska dołączył Norbert Franke. Jako Chief Technology Officer będzie zarządzał  kilkudziesięcioosobowym działem technologii w Warszawie i Białymstoku.
iProspect wzmacnia kompetencje digitalowe i analityczne

iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) wzmacnia kompetencje analityczne. Agencja połączy siły z Amnetem oraz DDS-em. Zmiana jest kolejnym etapem transformacji, która ma na celu koncentrowanie pełnej gamy kompetencji marketingowych w ramach tzw. zespołów zintegrowanych o...
Digital Society Index 2019 - człowiek na pierwszym miejscu

Ignorowanie potrzeb cyfrowych to groźba dla zrównoważonego rozwoju społeczeństwa.
Carat, dentsu X i Isobar zrealizują kampanię z loterią dla marki Arla Apetina

Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii dla marki Arla.
Użytkownicy internetu zdecydowali - Jalapeño Burger wraca do menu McDonald's

Dzięki Jalapeño Challenge internauci mogli zdecydować czy do McDonald’s powróci Jalapeño Burger. To pierwsza inicjatywna w wyniku której klienci mieli możliwość wpłynąć na menu McDonald's
Nazar Al-Khouri awansuje na stanowisko client partnera w Isobar Polska

Nazar Al-Khouri awansował na stanowisko client partnera w agencji Isobar Polska. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym projekty m.in dla McDonald's, Jeronimo Martins i marek Phillips.
Dentsu Aegis Network Polska z globalnym programem wspierania młodych ludzi

W marcu br. w ramach Dni Przedsiębiorczości rusza polska odsłona globalnego programu „The Code”, mającego na celu inspirowanie młodzieży na ich przyszłej drodze zawodowej. Polska jest trzecim krajem w strukturach Dentsu Aegis Network, w którym odbywa się taka inicjatywa....
Rafał Wolnomiejski na czele pionu Commercial w grupie Dentsu Aegis Network Polska

1 kwietnia br. Rafał Wolnomiejski dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska i obejmuje rolę szefa pionu Commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.
Isobar z tytułem "EMEA Digital Innovation Network of the year 2018" magazynu Campaign

Magazyn Campaign przyznał wyróżnienia "Campaign Agency of the Year Awards. Tytuł "EMEA digital Innovation Network of the Year" zdobyła agencja Isobar.  
dentsu X strategicznym partnerem marki Lendo na polskim rynku

Dzięki wygranemu przetargowi na obsługę ATL, dentsu X rozpoczyna współpracę ze skandynawskim liderem usług finansowych online – Lendo Polska.
Norbert Franke objął funkcję Chief Technology Officera w Isobar Polska

Do zespołu agencji Isobar Polska dołączył Norbert Franke. Jako Chief Technology Officer będzie zarządzał  kilkudziesięcioosobowym działem technologii w Warszawie i Białymstoku.
21
22
23
24
25
26
27
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.