Kończy się drugi tydzień "narodowej kwarantanny", która ma przeciwdziałać szybkiemu wzrostowi zachorowań na COVID-19. Zapraszamy na przegląd działań marek, które umilają nam czas podczas przymusowego zamknięcia w naszych "czterech ścianach".
Mierzymy się z bezprecedensową sytuacją. Miliony Polaków, które nie są w stanie wykonywać swojej pracy zdalnie są zamknięte w domach. 24 marca rząd wprowadził dodatkowe ograniczenia. Prosi Polaków o zaostrzenie rygoru wychodzenia z domu, aby jeszcze bardziej ograniczyć kontakty społeczne. Jak więc zorganizować sobie czas wolny?
CO ROBIĆ Z WOLNYM CZASEM
Wiele marek zdecydowało się udostępnić darmowy content, aby pomóc Polakom przetrwać okres zamknięcia w domach. Sieć Empik zdecydowała się na darmowe udostępnienie swojej usługi Empik Premium.
Osoby które skorzystają z Empik Premium uzyskają dostęp do ponad 11 tysięcy audiobooków i e-booków oraz do oferty słuchowisk i podcastów w aplikacji Empik Go.
W pakiecie znajduje się również darmowa dostawa zamówień produktów z Epiku, kurierem i do paczkomatów. Empik zdecydował się również przenieść spotkania z autorami, które były zaplanowane na czas kwarantanny, online.
Internetowa księgarnia Legimi prowadzi akcję #TerazCzasNaCzytanie. Księgarnia udostępnia kody, które można wymienić na ebooki i audiobooki dostępne w ofercie sklepu.
Marki dbają również o wielbicieli kina. Kino Świat udostępniło na swoim kanale YouTube 27 darmowych filmów. Miłośnicy kina znajdą na nim polskie i zagraniczne produkcje, których Kino Świat było dystrybutorem. Filmy dostępne są na kanale Kino Świat VOD.
Decyzję włoskiego Vouge doceni każdy miłośnik mody, sztuki i fotografii. Włoska edycja jednego z najbardziej poważanych czasopism poświęconych modzie zdecydowała się otworzyć swoje archiwa. Przez 3 miesiące dostęp do nich będzie bezpłatny.
Personalizowanymi sposobami na spędzenie czasu w domu dzieli się również Totalizator Sportowy. Na stronie milionysposobownanude.pl użytkownicy internetu znajdą sposoby na nudę, przykłady aktywności dla dzieci, propozycje influencerów, a także przydatne informacje na temat organizacji domowego biura, jeśli pracujemy zdalnie.
CZAS NA SAMOROZWÓJ
Zawsze marzyłeś o nauce japońskiego? Albo szycia? Ale nigdy nie było na to czasu? Teraz jest. Wiele marek zachęca do brania udziału w kursach i szkoleniach online i przenosi swoją działalność do internetu.
Ofertę kursów nauki szycia rozszerza warszawska Ultramaszyna. Stołeczna szkoła szycia już od jakiegoś czasu prowadzi kursy online, a teraz zdecydowała się na szybkie powiększenie oferty. Na swojej facebookowej grupie udostępnia również darmowe tutoriale i wykroje.
Pozostającym w domu czas pomogą zaplanować marki kosmetyczne. Osoby zainteresowane tajnikami makijażu zapewne ucieszy zaangażowanie w akcję #ZostańwDomu marek należących do koncernu Estee Lauder . Właściciel luksusowych marek kosmetycznych takich jak: Estee Lauder, Clinique, MAC Cosmetics, Smashbox, czy Bobbi Brown podczas trwania kwarantanny publikuje na swoich kanałach social media filmy instruktażowe przygotowane przez ekspertów marek.
NIE REZYGNUJ Z ĆWICZEŃ
Epidemia koronawirusa nie wyklucza możliwości ćwiczeń na zewnątrz, jednak eksperci zalecają pozostanie w domu. Nie znaczy to, że musimy całkowicie rezygnować z aktywności fizycznej. Producent odzieży sportowej 4F przygotował zestaw tutoriali do ćwiczeń w domu. Ambasadorki i ambasadorzy marki w krótkich filmach video publikowanych w social media marki prezentują jak prawidłowo wykonywać zestawy ćwiczeń.
Część klubów fitness i siłowni, które zamknięto, przeniosła swoje zajęcia online. Korzystają z zamkniętych grup na Facebooku, streamingu online lub, tak jak toruński klub Bella Line Wellness Centrum, dzielą się contentem video na swoich kanałach.
Zapraszamy do kolejnego przeglądu w którym przyjrzymy się markom wspierającym osoby starsze, pracowników służby zdrowia oraz osoby, które zaskoczyły wielogodzinne korki na granicach. Publikacja w poniedziałek, 30.03.
Chcesz wiedzieć więcej? Zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter Dentsu Way!