Franke Polska dołącza do klientów Carat

Carat Polska rozpoczyna współpracę z Grupą Franke. Dom mediowy, należący do globalnej grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, pozyskał klienta dzięki wygranemu przetargowi.
Isobar liderem rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”

Firma badawcza Forrester Research ogłosiła Isobar liderem najnowszego rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”. W raporcie wymieniono osiem najważniejszych agencji – Isobar, Gorilla Group, Wunderman Commerce, Live Area, BORN Group, As...
Grupa Dentsu Aegis Network Polska nagrodzona w MIXX Awards&Conference 2018

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB Mixx Awards – konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem Internetu. Statuetki w 16 kategoriach wręczono podczas gali, która odbyła się 28 listopada w Warszawie.
Raport Dentsu Aegis Network Polska: People based marketing.Kolejna moda czy konieczność?

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce tak kompleksowe opracowanie wyjaśniające popularność działań komunikacyjnych ski...
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe ...
Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki ...
MIXX Awards 2018 - nominacje

Ogłoszono nominacje w konkursie MIXX Awards 2018. Grupa Dentsu Aegis Network Polska została nominowana w 3 kategoriach za działania realizowane dla swoich klientów.  
Spółki z grupy Dentsu Aegis Network z czterema nagrodami Effie

Podczas wczorajszej gali konkursu Effie agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska - dom mediowy Carat oraz firmy iProspect, Isobar Polska i Posterscope - zostały nagrodzone czterema statuetkami: złotą, dwiema srebrnymi oraz brązową. 
Selgros Cash&Carry nowym klientem Carat

Dom mediowy Carat Polska pracuje dla Transgourmet Polska. Kupuje media do kampanii dla marki Selgros Cash&Carry.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta

Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Franke Polska dołącza do klientów Carat

Carat Polska rozpoczyna współpracę z Grupą Franke. Dom mediowy, należący do globalnej grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, pozyskał klienta dzięki wygranemu przetargowi.
Isobar liderem rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”

Firma badawcza Forrester Research ogłosiła Isobar liderem najnowszego rankingu „The Forrester Wave: Commerce Specialist Service Providers, Q4 2018”. W raporcie wymieniono osiem najważniejszych agencji – Isobar, Gorilla Group, Wunderman Commerce, Live Area, BORN Group, As...
Grupa Dentsu Aegis Network Polska nagrodzona w MIXX Awards&Conference 2018

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB Mixx Awards – konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem Internetu. Statuetki w 16 kategoriach wręczono podczas gali, która odbyła się 28 listopada w Warszawie.
Raport Dentsu Aegis Network Polska: People based marketing.Kolejna moda czy konieczność?

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce tak kompleksowe opracowanie wyjaśniające popularność działań komunikacyjnych ski...
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe ...
Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki ...
MIXX Awards 2018 - nominacje

Ogłoszono nominacje w konkursie MIXX Awards 2018. Grupa Dentsu Aegis Network Polska została nominowana w 3 kategoriach za działania realizowane dla swoich klientów.  
Spółki z grupy Dentsu Aegis Network z czterema nagrodami Effie

Podczas wczorajszej gali konkursu Effie agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska - dom mediowy Carat oraz firmy iProspect, Isobar Polska i Posterscope - zostały nagrodzone czterema statuetkami: złotą, dwiema srebrnymi oraz brązową. 
Selgros Cash&Carry nowym klientem Carat

Dom mediowy Carat Polska pracuje dla Transgourmet Polska. Kupuje media do kampanii dla marki Selgros Cash&Carry.
23
24
25
26
27
28
29
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.