Jury MIXX Awards ogłosiło 56 nominacji w ramach tegorocznej edycji konkursu. Wśród wyróżnionych kampanii reklamowych znalazło się pięć, za których realizację odpowiadają spółki Isobar oraz Carat (Dentsu Aegis Network).
Doceniono następujące kreacje:
Kat. COMMERCE - SKODA Sales Online; SKODA Polska (SKODA); PHD, Isobar Polska, GoldenSubmarine
Kat. CROSS MEDIA INTEGRATION - Nowa Bovska Fabia; SKODA Polska (SKODA Fabia); Isobar Polska, PHD
Kat. DIGITAL EXPERIENCE - 2 for U Stories; McDonald’s Polska (2 for U); Isobar Polska, DDB Warszawa, OMD
Kat. OFFLINE DIGITIZING - SKODA Wirtualny Salon i Sales Online; SKODA Polska (SKODA); PHD, Isobar Polska, GoldenSubmarine
Kat. GAMES & ESPORT - Monte Snack Team; Zott (Monte); GoldenSubmarine, GetHero, Carat Lauraci zostaną przedstawieni podczas uroczystej gali, która odbędzie się 27 listopada.
Kat. COMMERCE - SKODA Sales Online; SKODA Polska (SKODA); PHD, Isobar Polska, GoldenSubmarine
Kat. CROSS MEDIA INTEGRATION - Nowa Bovska Fabia; SKODA Polska (SKODA Fabia); Isobar Polska, PHD
Kat. DIGITAL EXPERIENCE - 2 for U Stories; McDonald’s Polska (2 for U); Isobar Polska, DDB Warszawa, OMD
Kat. OFFLINE DIGITIZING - SKODA Wirtualny Salon i Sales Online; SKODA Polska (SKODA); PHD, Isobar Polska, GoldenSubmarine
Kat. GAMES & ESPORT - Monte Snack Team; Zott (Monte); GoldenSubmarine, GetHero, Carat Lauraci zostaną przedstawieni podczas uroczystej gali, która odbędzie się 27 listopada.