Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Agencje przygotują kampanię ATL, która będzie emitowana w ostatnich miesiącach bieżącego roku.
Pracujące wspólnie zespoły Red8 i Isobaru odpowiadały również za pierwszą odsłonę działań komunikacyjnych Park of Poland – rekrutację do „najlepszej pracy pod słońcem” w ramach której park wodny poszukiwał kandydatów na ratowników. W sierpniu dentsu X zrealizowało event podczas konferencji prasowej z okazji oficjalnego zakończenia prac konstrukcyjnych.
Park of Poland park rozrywki i wypoczynku, który powstaje we wsi Wręcza położonej w gminie Mszczonów. Prace budowlane ruszyły na początku 2017 r., a pierwszy etap projektu, tropikalny park wodny „Suntago Wodny Świat” ma zostać oddany do użytku pod koniec bieżącego roku.