Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzono projekt Ogilvy, Carat Polska oraz iProspect - "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?", realizowany dla Philips.
Zwycięzcy Effie Europe 2019 zostali ogłoszeni w tym tygodniu podczas oficjalnej gali w Brukseli. Wybrało ich międzynarodowe jury złożone z szefów agencji i przedstawicieli klientów, którym przewodniczył Bastien Schupp, wiceprezes ds. globalnej strategii marki i komunikacji marketingowej w Groupe Renault oraz Harjot Singh, dyrektor ds. strategii na Europę i Wielką Brytanię w McCann Worldgroup.
Wśród nagrodzonych znalazły się także agencje należące do grupy Dentsu. Brązowe Effie zostało przyznane projektowi realizowanemu przez Ogilvy wraz z Carat Polska oraz iProspect w kategorii "Best of the best - media Innovation/idea". Kampania "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu? była przygotowana dla marki Philips.
Wśród nagrodzonych znalazły się także agencje należące do grupy Dentsu. Brązowe Effie zostało przyznane projektowi realizowanemu przez Ogilvy wraz z Carat Polska oraz iProspect w kategorii "Best of the best - media Innovation/idea". Kampania "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu? była przygotowana dla marki Philips.