Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły Red8 Group oraz Isobar Polska.
Projekty Dentsu zwyciężyły w następujących kategoriach:
SREBRO:
- Dobra konsumenckie: "100% soku, 0 kłopotu" - Philips Polska, Carat Polska i iProspect;
SREBRO:
- Dobra konsumenckie: "100% soku, 0 kłopotu" - Philips Polska, Carat Polska i iProspect;
- Longterm marketing excellence: "Kobiece rozmowy" - Polpharma, dentsu X Polska.
BRĄZ:
- Launch/relaunch: "Raz, dwa, trzy";
- Launch/relaunch: "Raz, dwa, trzy";
- Philips Polska, Carat Polska i iProspect;- Motoryzacja: "Wszystko, co ważne";
- ŠKODA Polska, Isobar Polska;- Uroda i pielęgnacja: "Durex Emoji działa między słowami"; Reckitt Benckiser, Isobar Polska;
- Usługi: "2forU Stories" - Mcdonald's Polska; Isobar Polska;
-Ubezpieczenia i inwestycje: LINK4 Mama, LINK4, iProspect