Krzysztof Bogdalik w Red8 Advertising

Zespół Red8 Advertising (Dentsu Aegis Network Polska) poszerza skład o kolejnego Senior Strategic Plannera, Krzysztofa Bogdalika.
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
iProspect współpracuje z Electrolux

Marka Electrolux wybrała agencję performance marketingu iProspect do współpracy w ramach optymalizacja strony www. Firma należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska obsłuży wiodącą markę urządzeń AGD w zakresie działań SEO dla domeny Electrolux.pl.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Domy mediowe z grupy Dentsu Aegis Network z wysokimi lokatami w tegorocznym rankingu RECMA

W najnowszym raporcie RECMA "Qualitative Evaluation" domy mediowe Vizeum oraz Carat z grupy Dentsu Aegis Network uplasowały się na wysokich pozycjach.
Awanse w domu mediowym Vizeum

W domu mediowym Vizeum (Dentsu Aegis Network) awansowano dwóch pracowników. Maciej Małecki objął stanowisko Business Development Directora, zaś Jakub Grzelak - Group Account Directora.
Tomasz Czerwiński obejmuje stanowisko Deputy Digital Directora w Vizeum

Na stanowisku Deputy Digital Director Tomek Czerwiński będzie odpowiadał za koordynację i rozwój kompetencji zespołu digitalowego, oraz za rozwój usług i produktów digitalowych domu mediowego Vizeum, przy wykorzystaniu synergii spółek z Grupy Dentsu Aegis Network. 
Rafał Broniarek w Red8 Advertising

Do zespołu Red8 Advertising dołączył Rafał Broniarek, który objął stanowisko Senior Strategic Plannera. 
Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska w zespole Carat

Do domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska, które objęły stanowiska Communications Managerów.
Agencja z grupy Dentsu Aegis Network Polska w finale konkursu Google Premier Partner Awards

Agencja performance marketingowa iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) znalazła się wśród finalistów prestizowego konkursu Google Premier Partner Awards. Nominacja została przyznana za działania realizowane dla marki Philips w ub.r. 
Krzysztof Bogdalik w Red8 Advertising

Zespół Red8 Advertising (Dentsu Aegis Network Polska) poszerza skład o kolejnego Senior Strategic Plannera, Krzysztofa Bogdalika.
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
iProspect współpracuje z Electrolux

Marka Electrolux wybrała agencję performance marketingu iProspect do współpracy w ramach optymalizacja strony www. Firma należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska obsłuży wiodącą markę urządzeń AGD w zakresie działań SEO dla domeny Electrolux.pl.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Domy mediowe z grupy Dentsu Aegis Network z wysokimi lokatami w tegorocznym rankingu RECMA

W najnowszym raporcie RECMA "Qualitative Evaluation" domy mediowe Vizeum oraz Carat z grupy Dentsu Aegis Network uplasowały się na wysokich pozycjach.
Awanse w domu mediowym Vizeum

W domu mediowym Vizeum (Dentsu Aegis Network) awansowano dwóch pracowników. Maciej Małecki objął stanowisko Business Development Directora, zaś Jakub Grzelak - Group Account Directora.
Tomasz Czerwiński obejmuje stanowisko Deputy Digital Directora w Vizeum

Na stanowisku Deputy Digital Director Tomek Czerwiński będzie odpowiadał za koordynację i rozwój kompetencji zespołu digitalowego, oraz za rozwój usług i produktów digitalowych domu mediowego Vizeum, przy wykorzystaniu synergii spółek z Grupy Dentsu Aegis Network. 
Rafał Broniarek w Red8 Advertising

Do zespołu Red8 Advertising dołączył Rafał Broniarek, który objął stanowisko Senior Strategic Plannera. 
Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska w zespole Carat

Do domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska, które objęły stanowiska Communications Managerów.
25
26
27
28
29
30
31
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.