Agencja Isobar Polska powołała w swojej strukturze zespół odpowiedzialny za business development.
Zespół odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska zarówno na rynku krajowym, jak i rynkach międzynarodowych. W jego skład wejdą Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman.
Tomasz Targiński jako business developmnet director wraz z Kamilą Hećman, business development managerem, będą odpowiadać za strategię new business, pozyskiwanie lokalnych klientów, zarówno w zakresie obsługi projektów komunikacyjnych, jak i technologicznych i z obszaru martech. Nadzorować będą udział agencji w lokalnych procesach przetargowych. Dodatkowo jako reprezentanci Isobar Polska będą działać w ramach zespołów new business na poziomie grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Pola Ziejewska jako client partner, obok zarządzania działaniami dla wybranych klientów realizujących projekty na rynkach zagranicznych, odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska na rynkach międzynarodowych.
Od lewej: Tomasz Targiński, Pola Ziejewska, Kamila Hećman
Tomasz Targiński posiada dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Specjalizuje się w rozwoju biznesu. Do Isobar dołączył w maju. Przeszedł z Havas Creative Group, gdzie przez prawie 3 lata pełnił funkcję business development directora. W tej roli pracował również w Vice Polska oraz agencjach PZL i Kalicińscy.com / Digital Brothers, które pozyskanych przez niego klientów obsługiwały w zakresie strategii, platform komunikacyjnych, komunikacji 360 oraz projektów digitalowych i social media.
Pola Ziejewska dołączyła do Isobar Polska w październiku 2018 r. Wcześniej związana była z agencją Kalicinscy.com, w której pracowała jako client service director. Z rynkiem reklamy związana od 2008. Doświadczenie zdobywała pracując na stanowiskach managerskich w Addicters, TBWA, Tailor & Baker (Partner of Promotion) i Polymus.
Kamila Hećman przez ostatnie 1,5 roku odpowiadała za wsparcie działań new businessowych Isobar Polska. Wcześniej, jako account manager, zarządzała projektami technologicznymi realizowanymi dla klientów Hypermedia – linked by Isobar. Doświadczenie zdobywała pracując w działach sprzedaży i marketingu, między innymi w międzynarodowym wydawnictwie ARTnews, agencji The Native oraz Bacardi-Martini Polska. Z branżą reklamową związana od 8 lat.
Isobar Polska jest częścią grupy Dentsu Aegis Network.