iProspect Polska, Carat Polska oraz DDS obsługują reklamowo markę Hörmann Polska.
iProspect, Carat oraz DDS należące do Dentsu Aegis Network Polska, pozyskały markę Hörmann do stałej obsługi. Hörmann Polska to największy w Europie producent bram, drzwi i napędów. Marka była sponsorem Turnieju Czterech Skoczni i Pucharu Świata w Zakopanem w tym roku. Współpraca została zapoczątkowana przez agencję iProspect i rozpoczęła się od realizacji kampanii internetowej promującej markę jako partnera skoków narciarskich. Przeprowadzono kampanię display na portalach o tematyce sportowej, w sekcjach skoki narciarskie (sportowefakty, tvp.sport.pl). Marka planuje kontynuować te aktywności także podczas kolejnych mistrzostw. Umowa z Dentsu Aegis Network Polska obejmuje także strategię oraz całość działań online realizowanych przez iProspect (SEO, adwords, display, programmatic, content marketing oraz mailing) i offline (OOH, radio, prasa). Dodatkowo iProspect przejął także obsługę graficzną marki w obszarze online (banery, landing page). Dom mediowy Carat odpowiada za zakup mediów offline dla tego klienta, DDS prowadzi zaś dla marki Hörmann badania efektywności prowadzonych działań reklamowych.