Praca z kultowymi markami oraz bycie kojarzonym z ważnymi ruchami społecznymi i eventami to marzenie każdej grupy komunikacyjnej. Mamy bardzo bogatą historię w zakresie przygotowywania wydarzeń i doświadczeń, które łączą ludzi wokół wspólnych zainteresowań, dlatego zdecydowaliśmy być częścią pięćdziesiątej edycji legendarnego Festiwalu Woodstock. Jednak mimo ogromnej inwestycji czasu, wysiłku i zaangażowania, nie udało się nam uzyskać przekonania, że produkcja festiwalu mogła być zrealizowana jako impreza godna marki Woodstock, przy jednoczesnym zapewnieniu zdrowia i bezpieczeństwa artystów, partnerów oraz uczestników. W rezultacie i po wnikliwej analizie, firmy Dentsu Aegis Network oraz Amplifi Live (partnerzy 50. edycji Woodstock), postanowiły wycofać się z organizacji festiwalu. Jakkolwiek była to trudna decyzja, to uważamy, że najbardziej rozważna i odpowiedzialna dla wszystkich zainteresowanych stron.Wyjaśnienia wymaga również kwestia finansowa. Pierwotnie wpłaciliśmy pieniądze na rzecz imprezy jako jej partner finansowy. Mieliśmy zagwarantowane prawa, które są stosowane w celu ochrony tak dużych inwestycji. Po decyzji o odwołaniu festiwalu, uzyskaliśmy zwrot funduszy z konta festiwalowego. Zgodnie z obowiązującym prawiem, bilety na Woodstock nie mogły być sprzedawane przez organizatorów przed uzyskaniem zezwolenia na masowe zgromadzenie. Do czasu podjęcia decyzji o wycofaniu się z organizacji festiwalu, taki dokument nie został przyznany imprezie.