Tomasz Czerwiński obejmuje stanowisko Deputy Digital Directora w Vizeum

Na stanowisku Deputy Digital Director Tomek Czerwiński będzie odpowiadał za koordynację i rozwój kompetencji zespołu digitalowego, oraz za rozwój usług i produktów digitalowych domu mediowego Vizeum, przy wykorzystaniu synergii spółek z Grupy Dentsu Aegis Network. 
Rafał Broniarek w Red8 Advertising

Do zespołu Red8 Advertising dołączył Rafał Broniarek, który objął stanowisko Senior Strategic Plannera. 
Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska w zespole Carat

Do domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska, które objęły stanowiska Communications Managerów.
iProspect wypromuje subbrand LINK4

Agencja iProspect rozpoczęła współpracę z LINK4. W ramach współpracy przeprowadzi dla ubezpieczyciela kampanię performance’ową nowej linii produktowej.
Dentsu Aegis Network Polska konsoliduje kompetencje analityczne w nowej strukturze Dentsu Data Services (DDS)

Dentsu Aegis Network Polska zintegrowało zasoby grupy w zakresie marketingu opartego na danych w nowej jednostce pod nazwą Dentsu Data Services (DDS).
Carat z nowym Client Partnerem

Wraz z początkiem lipca do zespołu domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołącza Szymon Jóźwiak, który obejmie stanowisko Client Partnera.
Co z tą nową reklamą?

W “Financial Times” ukazał się artykuł Johna Gappera „Advertising’s creative vision is old fashioned” poświęcony festiwalowi Cannes Lions. Znalazł się w nim przykład kampanii realizowanej przez Isobar China dla KFC. Dowodzi on, że branża reklamowa zmaga się z dostosowani...
Isobar Marketing Intelligence Practice wśród "50 najbardziej innowacyjnych firm badawczych na rynku"

Realizowane przez Greenwatch Research Industry Trends "GRIT Top 50" jest wiodącym i najbardziej kompleksowym opracowaniem branży badań rynkowych.  
Kampania Women Must Haves dla adidasa z nagrodami w Golden Arrow.

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - agencję Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję komunikacji OOH - Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowa...
Awanse w domu mediowym Vizeum

W domu mediowym Vizeum (Dentsu Aegis Network) awansowano dwóch pracowników. Maciej Małecki objął stanowisko Business Development Directora, zaś Jakub Grzelak - Group Account Directora.
Tomasz Czerwiński obejmuje stanowisko Deputy Digital Directora w Vizeum

Na stanowisku Deputy Digital Director Tomek Czerwiński będzie odpowiadał za koordynację i rozwój kompetencji zespołu digitalowego, oraz za rozwój usług i produktów digitalowych domu mediowego Vizeum, przy wykorzystaniu synergii spółek z Grupy Dentsu Aegis Network. 
Rafał Broniarek w Red8 Advertising

Do zespołu Red8 Advertising dołączył Rafał Broniarek, który objął stanowisko Senior Strategic Plannera. 
Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska w zespole Carat

Do domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska, które objęły stanowiska Communications Managerów.
iProspect wypromuje subbrand LINK4

Agencja iProspect rozpoczęła współpracę z LINK4. W ramach współpracy przeprowadzi dla ubezpieczyciela kampanię performance’ową nowej linii produktowej.
Dentsu Aegis Network Polska konsoliduje kompetencje analityczne w nowej strukturze Dentsu Data Services (DDS)

Dentsu Aegis Network Polska zintegrowało zasoby grupy w zakresie marketingu opartego na danych w nowej jednostce pod nazwą Dentsu Data Services (DDS).
Carat z nowym Client Partnerem

Wraz z początkiem lipca do zespołu domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołącza Szymon Jóźwiak, który obejmie stanowisko Client Partnera.
Co z tą nową reklamą?

W “Financial Times” ukazał się artykuł Johna Gappera „Advertising’s creative vision is old fashioned” poświęcony festiwalowi Cannes Lions. Znalazł się w nim przykład kampanii realizowanej przez Isobar China dla KFC. Dowodzi on, że branża reklamowa zmaga się z dostosowani...
Isobar Marketing Intelligence Practice wśród "50 najbardziej innowacyjnych firm badawczych na rynku"

Realizowane przez Greenwatch Research Industry Trends "GRIT Top 50" jest wiodącym i najbardziej kompleksowym opracowaniem branży badań rynkowych.  
Kampania Women Must Haves dla adidasa z nagrodami w Golden Arrow.

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - agencję Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję komunikacji OOH - Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowa...
26
27
28
29
30
31
32
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.