Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii dla marki Arla.
Akcja odbywa się pod hasłem „Podkręć smak z Apetiną”. Celem promocji jest zwiększenie sprzedaży produktów Apetina oraz popularyzacja serków jako dodatków do prostych i szybkich dań na ciepło.
Działania dentsu X prowadzone w ramach loterii obejmują koncepcję, przygotowanie oraz obsługę loterii konsumenckiej, kreację i przygotowanie witryny internetowej z loterią oraz przygotowanie key visuals i materiałów POS. Isobar zajął się web developmentem strony. Carat zajął się opracowaniem strategii kampanii oraz zakupem mediów do akcji. Loteria „Podkręć smak z Apetiną” odbędzie się w terminie 2.05-14.06.2019.
Arla dołączyła do klientów dentsu X i Isobar w tym miesiącu, ale koncern związany jest z grupą Dentsu Aegis Network od ponad 5 lat. Dom mediowy Carat współpracuje z firmą nieprzerwanie od 2004 roku, odpowiadając za obsługę mediową marek Lurpak, Castello, Arla Protein oraz Apetina. Do tej pory działania realizowane były z wykorzystaniem kanałów: TV (w tym product placement), digital – kampanie display, search, social media, OOH czy content marketing (tworzenie dedykowanych formatów kulinarnych w TV i digital).