Spółki Carat oraz iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) realizują kolejną kampanię dla marki Philips. Działania skupiają się w obszarze telewizji, digitalu oraz outdooru.
Działania reklamowe wokół produktów z serii OneBlade to kontynuacja współpracy między marką a agencjami. W kampanii OneBlade Carat odpowiedzialny jest za planowanie i zakup TV, natomiast iProspect za zakup digital, kreację online oraz outdoor. Celem najnowszej odsłony kampanii OneBlade jest budowa świadomości produktu wśród mężczyzn w wieku 18-34 lat oraz wzrost sprzedaży.
Część działań mediowych już wystartowała. 8 kwietnia ruszyła kampania w najważniejszych stacjach telewizyjnych, planowana do 28.04. Działania opierają się o główne kanały (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz kanały najlepiej dopasowane tematycznie, w których emitowany jest 30-sekundowy spot reklamowy. Działaniom w TV towarzyszy kampania online prowadzona poprzez strony gamingowe, aplikacje mobilne, muzyczne oraz strony kontekstowo dopasowane do grupy docelowej, oparta o formaty video oraz display. W skład kampanii wchodzi również outdoor geotergetowany skierowany do górników ze specjalnie przygotowanym copy w gwarze śląskiej. Działania skupiają się wokół 21 lokalizacji na obszarze woj. śląskiego, przy wejściach do kopalni lub w ich pobliżu.
Spółki Carat oraz iProspect obsługują markę Philips odpowiednio od 2012 roku i 2017 roku na mocy umowy globalnej. Carat odpowiedzialny jest za zakup mediów offline, natomiast iProspect mediów online.