iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) wzmacnia kompetencje analityczne. Agencja połączy siły z Amnetem oraz DDS-em. Zmiana jest kolejnym etapem transformacji, która ma na celu koncentrowanie pełnej gamy kompetencji marketingowych w ramach tzw. zespołów zintegrowanych oraz wzmocnienie współpracy wewnętrznej.
Od maja br. agencja iProspect poszerza zakres swoich kompetencji, rozbudowując je o zasoby digitalowe, programmatic oraz wzmacniając dział analityczny. Pod szyldem iProspect łączą się trzy podmioty. Nowy brand stworzą: dotychczasowy zespół spółki, złożony ze 112 pracowników, a także 23 ekspertów Amnet, zajmujących się zakupem mediów w modelu programmatic buying oraz DDS (Dentsu Data Services), 12-osobowa komórka, której konsultanci obsługują klientów Dentsu Aegis Network Polska, w zakresie analityki, zarządzania danymi oraz marketing technology. Integracja kompetencji jest zgodna z modelem operacyjnym grupy „One Dentsu” przyjętym w zeszłym roku. Zgodnie z nim prace dla klientów są realizowane w ramach zespołów zintegrowanych – tj. zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.
Integracja, którą właśnie prezentujemy to kolejny etap transformacji Grupy. Ma ona na celu dostarczanie naszym klientom kompleksowej i eksperckiej obsługi wraz z doradztwem i rozwiązaniami komunikacyjnymi opartymi zarówno na mediach tradycyjnych jak i digitalowych, przy każdorazowym wykorzystaniu danych i technologii. Nowy model koncentruje się na skrojonym do potrzeb klientów wykorzystywaniu potencjału grupy jak i naszych partnerów po stronie mediów. Będzie to miało bezpośrednie przełożenie na wzrost konkurencyjności, a także znaczną poprawę efektywności operacyjnej spółek w Grupie – mówi Rafał Wolnomiejski, Chief Commercial Officer Dentsu Aegis Network Polska.
Zmieni się skład zarządu iProspect. Nowym szefem zintegrowanego zespołu iProspect zostanie Artur Malinowski, dotychczasowy szef domu mediowego Carat i ekspert o kilkunastoletnim doświadczeniu mediowym. Ewa Woroszył (Chief Financial Officer Dentsu Aegis Network) stanie się członkiem zarządu spółki, zaś Dorota Grzywacz obejmie funkcję dyrektora operacyjnego.
Nowym dyrektorem zarządzającym Carat zostanie Izabela Sochacka, związana z Dentsu Aegis Network od 2006 roku. Sochacka połączy nową rolę ze zwierzchnictwem nad zespołem mediowym w dentsu X, które pełni od stycznia br. Zarówno Sochacka, jak i Malinowski uczestniczą w Route500, autorskim programie Dentsu Aegis Network, dedykowanym menedżerom z wysokim potencjałem liderskim. Proces przejmowania obowiązków przez nowych dyrektorów zarządzających będzie realizowany w kwietniu.
***
Dentsu Aegis Network to grupa marketingowa, działająca w Polsce od 1996 roku pod marką Aegis Media (spółki Carat, Vizeum, Posterscope oraz Hypermedia). Jako Dentsu Aegis Network Polska grupa funkcjonuje od 2013 roku, a w jej skład wchodzi kilkanaście podmiotów oferujących pełen zakres usług marketingowych oraz eksperckich.
Dentsu Aegis Network to grupa marketingowa, działająca w Polsce od 1996 roku pod marką Aegis Media (spółki Carat, Vizeum, Posterscope oraz Hypermedia). Jako Dentsu Aegis Network Polska grupa funkcjonuje od 2013 roku, a w jej skład wchodzi kilkanaście podmiotów oferujących pełen zakres usług marketingowych oraz eksperckich.