3 kwietnia ruszyła kampania reklamowa "Mam Plan" firmy Provident, lidera na rynku pożyczek gotówkowych, nawiązująca do polskiego przeboju z 2000 roku. W spotach Provident promuje udzielaną przez internet pożyczkę z RRSO poniżej 10%.
W spotach kampanii wykorzystano melodię z polskiego hitu lata 2000. Głównym bohaterem filmu reklamowego jest młody tata. Śpiewając, mężczyzna wymienia rzeczy: biurko, samochody, fotel obrotowy, schody, szarawy dywan, welona żywa, chata, odrzutowiec, co szybko lata, które jego syn będzie miał, bo on ma plan i wykona go sam. Wszystko dzięki pożyczce z niskim RRSO i małymi ratami.
- W Providencie biznes online notuje duże przyrosty, głownie dzięki atrakcyjnym produktom finansowym, na przykład z niskim RRSO lub długim okresem spłaty, które oferujemy w internecie. Nasza nowa kampania reklamowa „Mam plan” przypomina klientom o ofercie produktowej „Pożyczka na 48 miesięcy” dla nowych Klientów, która obowiązuje w Provident Polska od listopada zeszłego roku. Klienci mogą otrzymać kwotę od 5 000 zł do 20 000 zł i spłacić ją w 48 miesięcznych ratach. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) tej pożyczki wynosi 9,87%. Oczywiście, warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta –mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych.
Za strategię, kreację, nadzór nad produkcją i wsparcie w zakresie digital odpowiada agencja Isobar Polska. Produkcją spotów zajął się Propeller Film. Spoty będzie można zobaczyć na antenach głównych stacji telewizyjnych.
Isobar Polska od 2014 r. wspiera Provident w zakresie rozwiązań strategicznych i kreatywnych, a także odpowiada za działania digitalowe marki.