Po kilkuletniej przerwie marka Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”.
Aktywności mają za zadanie zachęcić konsumentów do eksperymentowania w kuchni oraz zabawy smakami. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz reklamę kinową.
Kampania wizerunkowa marki Lurpak prowadzona jest pod hasłem „Dobra Kuchnia Zasługuje na Lurpak”. Działania zachęcają do gotowania w zaciszu własnego domu, w naturalny sposób powiązanego z okresem przedświątecznym i towarzyszącymi mu przygotowaniami. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki i pozytywnych skojarzeń oraz wzrost zainteresowania i sprzedaży masła Lurpak w okresie przedświątecznym.
Działania z wykorzystaniem 30-sek. i 15-sek. spotów startują 16 marca i komunikowane będą w głównych stacjach TVN, Polsat, TVP oraz za pośrednictwem stacji tematycznych Polsatu i kanałów z portfolio Premium TV (TVN). Kampania telewizyjna potrwa do 12 kwietnia. Wsparciem działań w TV będą emisje na nośnikach DOOH oraz POS w wybranych sklepach sieci handlowych Carrefour i Auchan, które będą trwały od kwietnia do maja. Jako dodatkowe działania ATL, Lurpak będzie wykorzystywał selektywnie wybraną aktywność w kinach sieci Multikino.
Za przygotowanie kampanii odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network. Dom mediowy Carat Polska zajął się opracowaniem pomysłu, strategii oraz realizacją działań, w tym planowaniem i zakupem mediów. O adaptację materiałów, KV oraz koncepcję haseł do kampanii i przeprowadzenie działań w social media dba Isobar Polska.