Dział analityczny Dentsu Aegis Network - DDS - przeprowadził badanie konsumenckie. W pomiarze na reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski, w wieku 18-59 lat, przeanalizowano zmiany postaw i zachowań respondentów, również w odniesieniu do mediów i zakupów. Badanie zrealizowano na panelu internetowym w dniach 30-31.03.2020.
Analizując wyniki badania zauważamy, iż respondenci odczuwają poczucie zagrożenia i niepewność, co przekłada się na ich codzienne funkcjonowanie. Znamienne jest, że w obliczu zagrożenia i niepewności zwracamy się przede wszystkim ku produktom pierwszej potrzeby i szukamy wsparcia emocjonalnego wśród bliskich. Staramy się zachować dystans społeczny, jednak nasze potrzeby dotyczące kontaktów społecznych nie zniknęły. W obliczu zaistniałych ograniczeń staramy zaspokoić je w inny sposób.
Paulina Gadowska, Senior Research Analyst, DDS (Dentsu Aegis Network Polska)
Chcesz wiedzieć więcej? Zapisz się, aby otrzymywać nasz newsletter Dentsu Way: https://dentsuway.com/