Isobar Polska wzmacnia kompetencje z obszaru inbound marketingu i CRM
Isobar Polska rozszerza swoje kompetencje w obszarze Digital Experience Platforms (DXP). W efekcie podpisania umowy agencja została certyfikowanym partnerem HubSpot i będzie mogła wdrażać platformę nie tylko w firmach z sektora MŚP, ale i w dużych organizacjach. Podpisanie umowy partnerskiej z HubSpot Inc. rozszerza globalny program partnerski dentsu, w którym są już m.in. Adobe, Salesforce, SAP, Microsoft, Google.
Dzięki partnerstwu Isobar Polska będzie oferować swoim klientom rozwiązania, które odpowiedzą na wymogi technologiczne i wejdą w meandry procesów np. działu sprzedaży czy marketingu. Z jednej strony umożliwi to dostarczenie rozwiązań OTS dla wsparcia skomplikowanych i rygorystycznych wymagań technologicznych, z drugiej pozwoli wdrożyć w proces automatykę marketingową, zarządzanie lejkiem i zespołami sprzedażowymi czy pracą na danych z poziomu CRM.
Dzięki partnerstwu Isobar Polska będzie oferować swoim klientom rozwiązania, które odpowiedzą na wymogi technologiczne i wejdą w meandry procesów np. działu sprzedaży czy marketingu. Z jednej strony umożliwi to dostarczenie rozwiązań OTS dla wsparcia skomplikowanych i rygorystycznych wymagań technologicznych, z drugiej pozwoli wdrożyć w proces automatykę marketingową, zarządzanie lejkiem i zespołami sprzedażowymi czy pracą na danych z poziomu CRM.
HubSpot jest platformą, która w przejrzysty w sposób adresuje większość potrzeb każdej organizacji, bez względu na jej wielkość. Te potrzeby to pozyskiwanie klientów w oparciu o inbound marketing, sprzedaż produktów i usług, a także szeroko rozumiana obsługa klienta.
- O HubSpot możemy myśleć w kategoriach platformy „nisko-kodowej” (low-code), umożliwiającej realizację wielu zadań z obszaru CRM bez zlecania prac developerskich – komentuje Łukasz Kulesz, Technology Operations Director. Co więcej, platforma w łatwy sposób skaluje się wraz z zakresem wymagań lub dołączaniem kolejnych działów danej organizacji. Dla wielu klientów to kluczowy argument do podjęcia decyzji zakupowej licencji HubSpot oraz współpracy z nami jako partnerem wdrożenia. Natomiast dla działu technologii Isobar Polska istotny jest fakt, że mamy wszystko w jednym miejscu: budowanie stron www, landing page`y kampanijnych, formularze z CTA, zarządzanie SEO, integrację z social media, rozbudowaną analitykę z dashboardami, olbrzymią ilość integracji z aplikacjami i systemami zewnętrznymi, a także interfejs programistyczny (HubSpot API) – dodaje Kulesz.
HubSpot to chmurowa platforma all-in-one do marketingu, sprzedaży, obsługi klienta wraz z całkowicie darmowym CRM-em. Platforma pozwala zwiększyć skuteczność działań marketingu i sprzedaży dzięki zaawansowanej automatyzacji oraz wykorzystaniu metodyk inbound marketingu (marketing przychodzący).”
HubSpot Marketing Hub pomaga zautomatyzować i usprawnić wiele procesów, między innymi proces pozyskiwania leadów. Zachowanie każdego z kontaktów będzie automatycznie analizowane i poddawane wybranym działaniom. Dzięki HubSpot Marketing mamy pełen wgląd w dane liczbowe generowane przez poszczególne kampanie. Dzięki temu wiadomo, które z inwestycji są najbardziej opłacalne. HubSpot pozwala także budować lepsze relacje z potencjalnymi klientami ale i obecnymi. Konsumenci oczekują rozwiązań w ciągu kilku minut oraz spersonalizowanej obsługi 24/7 za pośrednictwem różnych kanałów. Jednak większość pracowników działu obsługi klienta jest przytłoczona próbami sprostania tym rosnącym wymaganiom, ponieważ ich narzędzia i dane pochodzą z wielu źródeł. Service Hub gromadzi wszystkie dane i kanały obsługi klienta na jednej platformie CRM, dzięki czemu można skutecznie pozyskiwać, obsługiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów.
- O HubSpot możemy myśleć w kategoriach platformy „nisko-kodowej” (low-code), umożliwiającej realizację wielu zadań z obszaru CRM bez zlecania prac developerskich – komentuje Łukasz Kulesz, Technology Operations Director. Co więcej, platforma w łatwy sposób skaluje się wraz z zakresem wymagań lub dołączaniem kolejnych działów danej organizacji. Dla wielu klientów to kluczowy argument do podjęcia decyzji zakupowej licencji HubSpot oraz współpracy z nami jako partnerem wdrożenia. Natomiast dla działu technologii Isobar Polska istotny jest fakt, że mamy wszystko w jednym miejscu: budowanie stron www, landing page`y kampanijnych, formularze z CTA, zarządzanie SEO, integrację z social media, rozbudowaną analitykę z dashboardami, olbrzymią ilość integracji z aplikacjami i systemami zewnętrznymi, a także interfejs programistyczny (HubSpot API) – dodaje Kulesz.
HubSpot to chmurowa platforma all-in-one do marketingu, sprzedaży, obsługi klienta wraz z całkowicie darmowym CRM-em. Platforma pozwala zwiększyć skuteczność działań marketingu i sprzedaży dzięki zaawansowanej automatyzacji oraz wykorzystaniu metodyk inbound marketingu (marketing przychodzący).”
HubSpot Marketing Hub pomaga zautomatyzować i usprawnić wiele procesów, między innymi proces pozyskiwania leadów. Zachowanie każdego z kontaktów będzie automatycznie analizowane i poddawane wybranym działaniom. Dzięki HubSpot Marketing mamy pełen wgląd w dane liczbowe generowane przez poszczególne kampanie. Dzięki temu wiadomo, które z inwestycji są najbardziej opłacalne. HubSpot pozwala także budować lepsze relacje z potencjalnymi klientami ale i obecnymi. Konsumenci oczekują rozwiązań w ciągu kilku minut oraz spersonalizowanej obsługi 24/7 za pośrednictwem różnych kanałów. Jednak większość pracowników działu obsługi klienta jest przytłoczona próbami sprostania tym rosnącym wymaganiom, ponieważ ich narzędzia i dane pochodzą z wielu źródeł. Service Hub gromadzi wszystkie dane i kanały obsługi klienta na jednej platformie CRM, dzięki czemu można skutecznie pozyskiwać, obsługiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów.