Ostatnie 15 miesięcy przyniosło więcej zmian, niż ktokolwiek mógł się spodziewać. Nikt nie pozostał im obojętny – również marketing. Agencja iProspect, wchodząca w skład dentsu Polska, podjęła wyzwanie analizy nowych okoliczności i szans stojących przed marketerami w tej trudnej i dynamicznej rzeczywistości, przygotowując publikację Future Focus: Brands Accelerated 2021. Tegoroczna, szósta już edycja raportu skupiona jest wokół przyspieszania wzrostu marek na styku kultury, treści, danych i technologii.
1. Wszechobecny handel
2. Walka o uwagę
3. Nowe oczekiwania dotyczące prywatności danych
Future Focus, analizując te zagadnienia, wskazuje między innymi na różnice w postrzeganiu danych przez marketerów i klientów: przykładem może być fakt, że tylko 9% badanych marketerów uważa, że pomoc marce w poprawieniu produktów i usług może być motywacją do udostępnienia swoich danych, podczas gdy wśród użytkowników tym twierdzeniem zgadza się aż 44% ankietowanych.
iProspect to globalna agencja skoncentrowana na przekształcaniu intencji konsumentów w realne działania. Eksperci iProspect specjalizują się w działaniach performance’owych oraz optymalizacji doświadczeń i możliwości różnorodnych platform digitalowych. Za swoje realizacje iProspect wielokrotnie wyróżniany był prestiżowymi nagrodami świata marketingu.
Grupa dentsu Polska należy do dentsu international, globalnej sieci komunikacji marketingowej, odpowiadającej swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W skład dentsu Polska wchodzą marki: Carat, Isobar, iProspect, Red8 Group, Amplifi, Amnet, DDS, dentsu i dentsu X, The Story Lab oraz Propeller Film. Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 700 osób obsługujących ponad 200 klientów.