Nowy raport dentsu - Świat Bez Cookies: Przewodnik po Nowej Erze.
Dentsu opublikowało raport: Świat Bez Cookies: Przewodnik po Nowej Erze. Zawiera on analizę wpływu, jaki na marki będą miały duże zmiany w możliwościach monitorowania ruchu w sieci bez cookies, jak i zaostrzone przepisy dotyczące prywatności.
- Geneza i konsekwencje zmian w obsłudze plików cookie i ochrony prywatności
- Porady dotyczące pozyskiwania danych i zarządzania nimi
- Jak aktywować konsumentów w nowym wydaniu prywatności
- Ewolucja pomiarów efektywności
- Przyszłe działania w ramach przygotowań do wycofania plików cookie stron trzecich
![1.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/1067/assets/318031/large-5f15c59d7f3bfcac9860ddea0c2d0afc.jpg)
Na całym świecie 91% konsumentów jest zaniepokojonych ilością danych, które firmy mogą o nich zbierać, a 42% podjęło kroki w celu zmniejszenia ilości danych, które udostępniają online. Nic więc dziwnego, że wszystkie oczy skupiają się na tej fundamentalnej zmianie sposobu w jaki wszyscy funkcjonujemy w sieci. Mamy teraz czas i możliwości, aby upewnić się, że to, co nastąpi później, będzie najlepszym rozwiązaniem dla naszych klientów. Przy tak poważnym przewrocie w stosunku do dawno ustalonego status quo, rozumiemy, że istnieje niepewność i wiele pytań. Raport Świat Bez Cookies jest po to, aby dostarczyć odpowiedzi marketerom, którzy muszą zmagać się z wielkimi wyzwaniami stojącymi przed ich markami teraz i w nadchodzących latach."
- Rohan Philips, Global Product Officer, Media, dentsu international