Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Zbyszko 3Cytryny w pełni zrealizowana przez agencje dentsu Polska – Isobar i Propeller. Wiosenna aktywacja jest nie tylko manifestem młodości, ale też obrazem jedności, mimo różnic.
W badaniu dentsu Polska “Polacy w pandemii”, ponad 1/3 badanych zadeklarowała, że czuła się w ostatnim czasie samotna. Problem ten jest szczególnie ważny dla ludzi młodych – z raportu Gen Z: jak zrozumieć dziś generację jutra wynika, że wśród przedstawicieli pokolenia Post-Millenialsów aż 54% badanych odczuwa dużą potrzebę nawiązywania bezpośrednich kontaktów z innymi ludźmi w realnym świecie.
Za kreację oraz strategię odpowiada agencja Isobar, natomiast spot zrealizowany został przez Propeller Film. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
Grupa dentsu Polska należy do dentsu international, globalnej sieci komunikacji marketingowej, odpowiadającej swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W skład dentsu Polska wchodzą marki: Carat, Isobar, iProspect, Red8 Group, Amplifi, Amnet, DDS, dentsu i dentsu X, The Story Lab oraz Propeller Film. Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 700 osób obsługujących ponad 200 klientów.