Mondelez z nową kampanią wspierającą markę Milka

Ruszyła kampania „Milka mnoży delikatność” wspierająca czekoladę z portfolio koncernu Mondelez. Działania będą prowadzone  w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.
Kolejne wzmocnienie w dziale Client Service Isobar Poland Group

Z początkiem września Agnieszka Heidrich rozpoczęła pracę w dziale Client Service należącej do Grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar Poland Group.
Nazar Al-Khouri dołącza do Isobar Poland Group

Z początkiem września Nazar Al-Khouri rozpoczął pracę w dziale Client Service Isobar Poland Group należącej do Grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Dom mediowy Carat wzmacnia dział New Business

Do zespołu domu mediowego Carat, należącego do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączył Jan Roman. Objął stanowisko new business & business development directora.
Stanowisko Amnet Polska Sp. z o.o. na temat Standardu viewability w kampaniach reklamowych online przygotowanego przez Grupę Zadaniową ds. viewability IAB Polska

Jacek Studziński i Barbara Niedziela w dziale strategii Isobar Polska

W sierpniu do działu strategii agencji Isobar Polska, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, dołączyli Jacek Studziński oraz Barbara Niedziela.
Isobar Commerce – sieć Isobar powołuje globalny zespół do obsługi e-commerce

Agencja Isobar utworzyła dział do obsługi biznesu e-commerce na rynki EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obszaru obu Ameryk, w skład którego wchodzą również pracownicy polskiego oddziału - Isobar Poland Group. Oferta współpracy skierowana jest do prowadzących działania regionaln...
Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

Do działu marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki. 
Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group

Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group jako client service director. Pokieruje jednym z pionów klienckich grupy.
iProspect dla Lancerto

Do grona klientów iProspect dołączyła firma Lancerto. Agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizuje dla marki Lancerto kompleksową kampanię sprzedażową w internecie.
Mondelez z nową kampanią wspierającą markę Milka

Ruszyła kampania „Milka mnoży delikatność” wspierająca czekoladę z portfolio koncernu Mondelez. Działania będą prowadzone  w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.
Kolejne wzmocnienie w dziale Client Service Isobar Poland Group

Z początkiem września Agnieszka Heidrich rozpoczęła pracę w dziale Client Service należącej do Grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar Poland Group.
Nazar Al-Khouri dołącza do Isobar Poland Group

Z początkiem września Nazar Al-Khouri rozpoczął pracę w dziale Client Service Isobar Poland Group należącej do Grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Dom mediowy Carat wzmacnia dział New Business

Do zespołu domu mediowego Carat, należącego do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączył Jan Roman. Objął stanowisko new business & business development directora.
Stanowisko Amnet Polska Sp. z o.o. na temat Standardu viewability w kampaniach reklamowych online przygotowanego przez Grupę Zadaniową ds. viewability IAB Polska

Jacek Studziński i Barbara Niedziela w dziale strategii Isobar Polska

W sierpniu do działu strategii agencji Isobar Polska, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, dołączyli Jacek Studziński oraz Barbara Niedziela.
Isobar Commerce – sieć Isobar powołuje globalny zespół do obsługi e-commerce

Agencja Isobar utworzyła dział do obsługi biznesu e-commerce na rynki EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obszaru obu Ameryk, w skład którego wchodzą również pracownicy polskiego oddziału - Isobar Poland Group. Oferta współpracy skierowana jest do prowadzących działania regionaln...
Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział Marketingu i PR

Do działu marketingu i PR Dentsu Aegis Network Polska dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki. 
Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group

Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group jako client service director. Pokieruje jednym z pionów klienckich grupy.
32
33
34
35
36
37
38
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.