Simba Toys Polska z kampanią gier planszowych

Marka Simba Toys Polska wystartowała z nową kampanią reklamową. Za prowadzenie działań komunikacyjnych odpowiedzialne są firmy z grupy Dentsu Aegis Network - dom mediowy Carat Polska oraz agencja performance marketingu iProspect.
Provident przedłuża współpracę z Isobar Polska

Provident, lider na rynku pożyczek gotówkowych, rozstrzygnął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Firma zdecydowała się przedłużyć współpracę z dotychczasowym partnerem, agencją Isobar Polska.
Imperial Cinepix wspiera premierę "Morderstwa w Orient Expressie"

24 listopada do polskich kin wchodzi ekranizacja klasycznej powieści Agathy Christie "Morderstwo w Orient Expressie". Za działania reklamowe odpowiada dom mediowy Vizeum. 
Lumix Generation Freedom - Panasonic wspiera reklamowo markę Lumix G

Panasonic ruszył z kampanią wspierającą bezlusterkowe aparaty fotograficzne Lumix G. Kampania prowadzona jest na polskim, rumuńskim, czeskim i węgierskim rynku. Działania koordynuje dom mediowy Vizeum Polska. 
Fotojoker i CEWE poszerzają zakres współpracy z Dentsu Aegis Network

Marki Fotojoker oraz CEWE poszerzyły zakres współpracy z siecią Dentsu Aegis Network. Od listopada firmy realizują kolejne aktywności komunikacyjne wraz z agencją performance marketingu iProspect oraz rozpoczynają współpracę z domem mediowym Carat.
Plush z chatbotem w aplikacji Messenger

W ramach działań wizerunkowych w mediach społecznościowych marka Plush uruchomiła chatbota działającego w aplikacji Messenger. Za wdrożenie i opiekę kreatywną nad aplikacją odpowiada Vizeum Polska. 
Hypermedia – linked by Isobar wzmacnia obszar CRM

Hypermedia – hub technologiczny wchodzący w skład Isobar Poland Group podpisał umowę o współpracy z bpm’online, amerykańskim dostawcą rozwiązań z zakresu Customer Relationship Management (CRM) oraz Business Process Management (BPM).
IBUM Zatoki Max w kampanii telewizyjnej

Wystartowała kampania leku na ból zatok IBUM Zatoki Max. Komunikacja odbywa się z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu telewizyjnego. Za wsparcie aktywności reklamowych marki odpowiada dom mediowy Carat, należący do Grupy Dentsu Aegis Network.
Złoto i 3 srebra w konkursie Effie dla agencji należących do Dentsu Aegis Network Polska

23 października na scenie Teatr Wielki - Opera Narodowa odbyła się 18. Gala Effie Awards Poland, jednego z najważniejszych konkursów marketingowych. Jury ocenia zgłoszone projekty pod kątem ich wpływu na rozwój biznesu klienta. Oprócz efektywności brana jest także pod uw...
Złote Spinacze 2017 - nagrody dla agencji z grupy Dentsu Aegis Network Polska

Gratulujemy naszym agencjom, które w piątkowy wieczór odebrały nagrody na Gala Złote Spinacze 2017! 
Simba Toys Polska z kampanią gier planszowych

Marka Simba Toys Polska wystartowała z nową kampanią reklamową. Za prowadzenie działań komunikacyjnych odpowiedzialne są firmy z grupy Dentsu Aegis Network - dom mediowy Carat Polska oraz agencja performance marketingu iProspect.
Provident przedłuża współpracę z Isobar Polska

Provident, lider na rynku pożyczek gotówkowych, rozstrzygnął przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Firma zdecydowała się przedłużyć współpracę z dotychczasowym partnerem, agencją Isobar Polska.
Imperial Cinepix wspiera premierę "Morderstwa w Orient Expressie"

24 listopada do polskich kin wchodzi ekranizacja klasycznej powieści Agathy Christie "Morderstwo w Orient Expressie". Za działania reklamowe odpowiada dom mediowy Vizeum. 
Lumix Generation Freedom - Panasonic wspiera reklamowo markę Lumix G

Panasonic ruszył z kampanią wspierającą bezlusterkowe aparaty fotograficzne Lumix G. Kampania prowadzona jest na polskim, rumuńskim, czeskim i węgierskim rynku. Działania koordynuje dom mediowy Vizeum Polska. 
Fotojoker i CEWE poszerzają zakres współpracy z Dentsu Aegis Network

Marki Fotojoker oraz CEWE poszerzyły zakres współpracy z siecią Dentsu Aegis Network. Od listopada firmy realizują kolejne aktywności komunikacyjne wraz z agencją performance marketingu iProspect oraz rozpoczynają współpracę z domem mediowym Carat.
Plush z chatbotem w aplikacji Messenger

W ramach działań wizerunkowych w mediach społecznościowych marka Plush uruchomiła chatbota działającego w aplikacji Messenger. Za wdrożenie i opiekę kreatywną nad aplikacją odpowiada Vizeum Polska. 
Hypermedia – linked by Isobar wzmacnia obszar CRM

Hypermedia – hub technologiczny wchodzący w skład Isobar Poland Group podpisał umowę o współpracy z bpm’online, amerykańskim dostawcą rozwiązań z zakresu Customer Relationship Management (CRM) oraz Business Process Management (BPM).
IBUM Zatoki Max w kampanii telewizyjnej

Wystartowała kampania leku na ból zatok IBUM Zatoki Max. Komunikacja odbywa się z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu telewizyjnego. Za wsparcie aktywności reklamowych marki odpowiada dom mediowy Carat, należący do Grupy Dentsu Aegis Network.
Złoto i 3 srebra w konkursie Effie dla agencji należących do Dentsu Aegis Network Polska

23 października na scenie Teatr Wielki - Opera Narodowa odbyła się 18. Gala Effie Awards Poland, jednego z najważniejszych konkursów marketingowych. Jury ocenia zgłoszone projekty pod kątem ich wpływu na rozwój biznesu klienta. Oprócz efektywności brana jest także pod uw...
30
31
32
33
34
35
36
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.