Nowy Head Of Programmatic zastąpił Pawła Kuczmę, który rozstał się z organizacją w czerwcu br.
Jako szef Amnet, Mirosław Sudoł odpowiada za rozwój kompetencji i rozbudowę oferty Dentsu Aegis Network Polska w obszarach zautomatyzowanego zakupu zasobów reklamowych i danych, paid social oraz ad operations.
Raportuje do Arkadiusza Szulca, członka zarządu Dentsu Aegis Network Polska kierującego pionem Commercial. Pion rozwija działalność domów mediowych Carat i Vizeum, kompetencje programmatic (Amnet), performance (iProspect), obszar contentu (The Story Lab) oraz negocjacji i budowania relacji z partnerami biznesowymi (Amplifi Investment). Przez ostatnie 11 lat Mirosław Sudoł pracował w strukturach Group One, gdzie zajmował stanowisko Head of Programmatic Buying & SEM w Value Media. Od 2016 roku pełnił także funkcję Chief Operating Officer w spółce ReveScore, resellera technologii DoubleClick w regione CEE.
Mirosław Sudoł jest absolwentem socjologii na Katolickim Unwersystecie Lubelskiego. Skończył również studia podyplomowe z Marketingu Internetowego na SGH.
Raportuje do Arkadiusza Szulca, członka zarządu Dentsu Aegis Network Polska kierującego pionem Commercial. Pion rozwija działalność domów mediowych Carat i Vizeum, kompetencje programmatic (Amnet), performance (iProspect), obszar contentu (The Story Lab) oraz negocjacji i budowania relacji z partnerami biznesowymi (Amplifi Investment). Przez ostatnie 11 lat Mirosław Sudoł pracował w strukturach Group One, gdzie zajmował stanowisko Head of Programmatic Buying & SEM w Value Media. Od 2016 roku pełnił także funkcję Chief Operating Officer w spółce ReveScore, resellera technologii DoubleClick w regione CEE.
Mirosław Sudoł jest absolwentem socjologii na Katolickim Unwersystecie Lubelskiego. Skończył również studia podyplomowe z Marketingu Internetowego na SGH.