Zespół Red8 Advertising (Dentsu Aegis Network Polska) poszerza skład o kolejnego Senior Strategic Plannera, Krzysztofa Bogdalika.
Krzysztof Bogdalik dołączył do agencji Red8 Advertising w sierpniu. Z branżą komunikacyjną związany jest od 7 lat. Karierę reklamową rozpoczył w agencji Grey Group, w które spędził blisko 5 lat. Nastepnie pracował w OS3, gdzie po 10 miesiącach pracy objął stanowisko menadżera działu strategii i odpowiadał za jego pracę. Przed przyjściem od Agencji Red8 Advertising przez pół roku zajmował stanowisko Senior Plannera w Kalicińscy.com.
Pracował strategicznie dla takich marek jak: Opel, TVN, Stock, Allianz, McCormick (Kamis), Green Caffe Nero, mBank. W 2017 roku brał udział w przygotowaniu kampanii „Do zobaczenia w Twoim domu” wprowadzającej HGTV Home & Garden na polski rynek, która została nagrodzona srebrną statuetką Effie w kategorii „Media, kultura i rozrywka”. Bogdalik jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studiów Podyplomowych z Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej.
Pracował strategicznie dla takich marek jak: Opel, TVN, Stock, Allianz, McCormick (Kamis), Green Caffe Nero, mBank. W 2017 roku brał udział w przygotowaniu kampanii „Do zobaczenia w Twoim domu” wprowadzającej HGTV Home & Garden na polski rynek, która została nagrodzona srebrną statuetką Effie w kategorii „Media, kultura i rozrywka”. Bogdalik jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studiów Podyplomowych z Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej.