Agencja performance marketingowa iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) znalazła się wśród finalistów prestizowego konkursu Google Premier Partner Awards. Nominacja została przyznana za działania realizowane dla marki Philips w ub.r.
Google ogłosił nominacje do tegorocznych Google Premier Partner Awards w regionie EMEA. Wśród finalistów znalazła się agencja iProspect należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Kampania digitalowa realizowana przez firmę dla marki Philips (sierpień-listopad 2017 r.) została nominowana do finału w kategorii Mobile Innovation.
Działania agencji iProspect miały na celu promocję Philips AVENT uGrow, pierwszej medycznej aplikacji wspierającej zdrowy rozwój dziecka. Produkt Philips posiada funkcje monitorowania cyklu karmienia i snu dziecka oraz pozwala na dokumentowanie jego wzrostu i wagi, a także umożliwia uzyskanie fachowych porad dostosowanych do wieku i etapu rozwoju.
Działania agencji iProspect miały na celu promocję Philips AVENT uGrow, pierwszej medycznej aplikacji wspierającej zdrowy rozwój dziecka. Produkt Philips posiada funkcje monitorowania cyklu karmienia i snu dziecka oraz pozwala na dokumentowanie jego wzrostu i wagi, a także umożliwia uzyskanie fachowych porad dostosowanych do wieku i etapu rozwoju.
Konkurs Premier Partners Awards realizowany jest przez Google po raz trzeci. Firma nagradza najlepsze agencje z całego świata za działania na rzecz klientów, które wyróżnia innowacyjność oraz wyniki bezpośrednio przekładające się na wzrost biznesu. Wyniki tegorocznej edycji konkursu zostaną ogłoszone w połowie października br. w Dublinie