Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
Kotliński objął stanowisko Deputy Creative Directora w Isobar Poland Group. Będzie współpracował z Joanną Biernacką, Creative Directorem Isobar Poland Group. Wcześniej pełnił funkcję Creative Directora w agencji Mind, w której zakończył półtoraroczny kontrakt. W przeszłości związany był także z agencjami Lvov, McCann czy JWT.
Łukasz Kotliński posiada blisko 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Zdobył (w teamie z Izą Przepiórską) ponad 70 nagród i wyróżnień na polskich oraz międzynarodowych festiwalach reklamowych. Prace Kotlińskiego były publikowane w Epica Book, Lurzer's Archive, Shots oraz w albumie „101 reklam, które musisz znać”. Współpracował między innymi z takimi firmami jak: Coca-Cola, Kraft, Unilever, L’oreal, Nestle, Maspex, PKO BP, SAB Miller, Grupa Żywiec, Agora SA. Był członkiem jury festiwali reklamowych oraz filmowych. Kotliński jest współtwórcą kanału telewizyjnego Kino Polska. Prowadzi szkolenia z kreatywnego myślenia, a w wolnych chwilach maluje, wystawiając regularnie swoje prace malarskie.
Łukasz Kotliński posiada blisko 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Zdobył (w teamie z Izą Przepiórską) ponad 70 nagród i wyróżnień na polskich oraz międzynarodowych festiwalach reklamowych. Prace Kotlińskiego były publikowane w Epica Book, Lurzer's Archive, Shots oraz w albumie „101 reklam, które musisz znać”. Współpracował między innymi z takimi firmami jak: Coca-Cola, Kraft, Unilever, L’oreal, Nestle, Maspex, PKO BP, SAB Miller, Grupa Żywiec, Agora SA. Był członkiem jury festiwali reklamowych oraz filmowych. Kotliński jest współtwórcą kanału telewizyjnego Kino Polska. Prowadzi szkolenia z kreatywnego myślenia, a w wolnych chwilach maluje, wystawiając regularnie swoje prace malarskie.