Mastercard we współpracy z Dentsu Aegis Network i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wykorzystał innowacyjne technologie transmisji dźwięku podczas tegorocznego Pol’and’Rock Festival. Dzięki marce Mastercard niesłyszący po raz pierwszy mogli doświadczyć koncertu na żywo jak nigdy dotąd.
W specjalnej strefie marki Mastercard, która w tym roku wspierała Festiwal organizowany przez Fundację WOŚP po raz siódmy, do dyspozycji było 30 plecaków. Łącznie skorzystało z nich kilkadziesiąt osób.
Projekty z wykorzystaniem nowych technologii są nam bliskie. Ten pomysł jest dla nas szczególny ze wzgledu na bezcenny charakter przedsięwzięcia, który umożliwia osobom niesłyszącym praktycznie pełny udział we wspaniałej imprezie muzycznej, jaką jest festiwal Pol’and’Rock. Połączenie doświadczeń Mastercard, Dentsu Aegis Network Polska oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pomogło nam w realizacji wspólnego celu – możliwości realnego i prawdziwego odkrywania pasji, jaką jest muzyka, dla każdej osoby i bez żadnych barier
Paweł Kotowski, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe
Biorąc pod uwagę charakter festiwalu oraz cele, które przyświecają WOŚP od lat, wiedzieliśmy, że Pol’and’Rock to nasza szansa na zrobienie czegoś dobrego. Przygotowania do projektu, długie godziny testów i prób, zostały wynagrodzone z nawiązką w chwili, w której niesłyszący uczestnicy festiwalu po raz pierwszy skorzystali z systemu SoundTouch. Ich emocje były nie do opisania. Wracali do nas każdego dnia, pytali, gdzie i kiedy pojawimy się ponownie, zaproszali do szerszej współpracy ze środowiskiem osób niesłyszących. To absolutnie bezcenne – móc zrobić coś tak dobrego.
Milena Urbańska z Dentsu Aegis Network Polska, koordynująca prace zespołu projektowego
Staramy się, żeby nasz festiwal był jak najbardziej kolorowy i otwarty na wszystkich, którzy podzielają naszą ideologię miłości i przyjaźni. Pol’and’Rock jest organizowany w niełatwym terenie, który bywa wymagający dla nas jako organizatorów, ale często nastręcza trudności również uczestnikom. Tym bardziej więc podziwiamy osoby z niepełnosprawnościami, które decydują się przyjechać do nas i dzielić się swoją historią i pogodą ducha. Specjalne toalety, podjazdy do najważniejszych miejsc, tłumaczenia spotkań na polski język migowy, a także wiele warsztatów na Akademii Sztuk Przepięknych poświęconych integracji i lepszemu rozumieniu z osobami niepełnosprawnymi – z każdym rokiem udaje nam się zaproponować coś nowego, pozwalającego jeszcze aktywniej uczestniczyć w wydarzeniu. W tym roku, ze wsparciem Mastercard i Dentsu Aegis Network Polska postanowiliśmy umożliwić osobom z niepełnosprawnościami jeszcze pełniej uczestniczyć w koncertach
Anna Jadwiga Orzech, zajmująca się projektami digitalowymi w Fundacji WOŚP
Mastercard: Marta Borówka - manager ds. marketingu digitalowego
Koncept - Isobar Polska (Dentsu Aegis Network): Katarzyna Smolińska, Paulina Weisgerber, Antoni Korzeniowski
Technologie - Posterscope Polska (Dentsu Aegis Network): Michał Pęczalski, Rafał Zagórny, Marcin Dmochowski, Paweł Watus, Adam Jabłonka
Strategia i koordynacja – Carat Polska i Isobar Polska (Dentsu Aegis Network): Milena Urbańska, Karolina Młynek, Adam Brzuszkiewicz