Jury 13. edycji konkursu Golden Arrow zakończyło obrady. Wśród 69 nominowanych znalazło się 5 kampanii realizowanych przez agencje należące do Dentsu Aegis Network.
Jury konkursu Golden Arrow doceniło projekty prowadzone przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network w najważniejszych kategoriach współczesnej komunikacji - experiential i digital marketingu. Agencje od lat realizują efektywne kampanie w tych obszarach, odpowiadając swoją ofertą na potrzeby marek i konsumentów ery cyfrowej.
Nominacje:
1. Experiential marketing - event marketing: Isobar Poland Group, Postersope Polska- Skoda - Date Drive
2. Experiential marketing - field marketing: Posterscope Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska – kolekcja Adidas WOMEN MUST HAVES - Interaktywna przymierzalnia Adidas Women Must Haves
3. Experiental marketing – pozostałe formy: Posterscope Polska, Carat Polska - Adidas Deerupt – mural z efektem UV
4. Digital marketing – social media: Isobar Poland Group, Carat Polska - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need
5. Digital marketing – marketing mobilny: Isobar Poland Group, Carat Polska Adidas Poland - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need
1. Experiential marketing - event marketing: Isobar Poland Group, Postersope Polska- Skoda - Date Drive
2. Experiential marketing - field marketing: Posterscope Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska – kolekcja Adidas WOMEN MUST HAVES - Interaktywna przymierzalnia Adidas Women Must Haves
3. Experiental marketing – pozostałe formy: Posterscope Polska, Carat Polska - Adidas Deerupt – mural z efektem UV
4. Digital marketing – social media: Isobar Poland Group, Carat Polska - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need
5. Digital marketing – marketing mobilny: Isobar Poland Group, Carat Polska Adidas Poland - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need
Golden Arrow to konkurs marketingu bezpośredniego oceniający efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. W tym roku organizowana jest jego 13. edycja. Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications. Rozdanie nagród odbędzie się 21 czerwca podczas uroczystej gali w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14.