Jury 13. edycji konkursu Golden Arrow nominowało 69 prac. Wsród nich 4 projekty zrealizowane przez isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network).
Wsród nominowanych znalazły sie kampanie:
- Experiential marketing - event marketing: Isobar Poland Group, Postersope Polska - Skoda - Date Drive
- Experiential marketing - field marketing: Posterscope Polska, Isobar Poland Group, Carat Polska – kolekcja Adidas Women Must Haves - Interaktywna przymierzalnia Adidas Women Must Haves
- Digital marketing – social media: Isobar Poland Group, Carat Polska - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need
- Digital marketing – marketing mobilny: Isobar Poland Group, Carat Polska Adidas Poland - kolekcja sportowa dla kobiet Women Must Haves - All You Need
Golden Arrow to konkurs marketingu bezpośredniego oceniający efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. W tym roku organizowana jest jego 13. edycja. Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications. Rozdanie nagród odbędzie się 21 czerwca podczas uroczystej gali w Małej Warszawie, ul. Otwocka 14.