Augmented reality - jak wzbogacić doświadczenie zakupowe konsumenta za pomocą mobile

Rozszerzona rzeczywistość (ang. augmented reality, AR) cieszy się coraz większą popularnością w ramach działań opartych o doświadczanie, często zastępując VR.
Wsparcie rodziców i dzieci pracowników w wersji online

12 marca zawieszono funkcjonowanie przedszkoli, szkół, placówek oświatowych. Dla uczniów przerwa ta nie oznacza dni wolnych od nauki, bowiem instytucje te mniej lub bardziej sprawnie wprowadziły system e-learningu. Jednak wielu rodziców zostało postawionych w sytuacji do...
#02 Jak wspierać konsumentów podczas #stayathome 

Kończy się drugi tydzień "narodowej kwarantanny", która ma przeciwdziałać szybkiemu wzrostowi zachorowań na COVID-19. Zapraszamy na przegląd działań marek, które umilają nam czas podczas przymusowego zamknięcia w naszych "czterech ścianach".
Walka z domową nudą: KULTURA, ROZRYWKA

Zastały nas czasy, ciężkie, niespokojne i niepewne. Czy jednak na pewno, zdani na izolację, nie możemy kontynuować ulubionych zajęć, rozwijać zainteresowań oraz pasji? Czasy,w których przyszło nam żyć, pełne są możliwości technologicznych, które jeszcze dekadę temu, zape...
Walka z domową nudą: EDUKACJA, SAMOROZWÓJ, PRACA

W związku z kwarantanną oraz brakiem zajęć w szkołach,  przedszkolach i żłobkach, oświata odnalazła się w realiach e-learningu, a wiele instytucji czy firm (nie tylko edukacyjnych) znalazło nowe, zaawansowane technologicznie sposoby na dystrybuowanie wiedzy. 
#1 Marki w czasie kryzysu 

Jak marki reagują na kryzys epidemiologiczny związany z COVID-19? Dwa razy w tygodniu podzielimy się z Państwem przeglądem najciekawszych informacji dotyczących reakcji marek.
#03 Jak wspierać konsumenta?

Podczas epidemii COVID-19 wiele marek angażuje się społecznie prowadząc działania mające na celu wsparcie społeceństwa. Zapraszamy do zaznanania się z najciekawszymi incjatywami.
Augmented reality - jak wzbogacić doświadczenie zakupowe konsumenta za pomocą mobile

Rozszerzona rzeczywistość (ang. augmented reality, AR) cieszy się coraz większą popularnością w ramach działań opartych o doświadczanie, często zastępując VR.
Wsparcie rodziców i dzieci pracowników w wersji online

12 marca zawieszono funkcjonowanie przedszkoli, szkół, placówek oświatowych. Dla uczniów przerwa ta nie oznacza dni wolnych od nauki, bowiem instytucje te mniej lub bardziej sprawnie wprowadziły system e-learningu. Jednak wielu rodziców zostało postawionych w sytuacji do...
#02 Jak wspierać konsumentów podczas #stayathome 

Kończy się drugi tydzień "narodowej kwarantanny", która ma przeciwdziałać szybkiemu wzrostowi zachorowań na COVID-19. Zapraszamy na przegląd działań marek, które umilają nam czas podczas przymusowego zamknięcia w naszych "czterech ścianach".
Walka z domową nudą: KULTURA, ROZRYWKA

Zastały nas czasy, ciężkie, niespokojne i niepewne. Czy jednak na pewno, zdani na izolację, nie możemy kontynuować ulubionych zajęć, rozwijać zainteresowań oraz pasji? Czasy,w których przyszło nam żyć, pełne są możliwości technologicznych, które jeszcze dekadę temu, zape...
Walka z domową nudą: EDUKACJA, SAMOROZWÓJ, PRACA

W związku z kwarantanną oraz brakiem zajęć w szkołach,  przedszkolach i żłobkach, oświata odnalazła się w realiach e-learningu, a wiele instytucji czy firm (nie tylko edukacyjnych) znalazło nowe, zaawansowane technologicznie sposoby na dystrybuowanie wiedzy. 
#1 Marki w czasie kryzysu 

Jak marki reagują na kryzys epidemiologiczny związany z COVID-19? Dwa razy w tygodniu podzielimy się z Państwem przeglądem najciekawszych informacji dotyczących reakcji marek.
1
2
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.