Klient: Media markt
Agencja: Lubię to
Brief:
Z okazji swoich 18 urodzin klient poszukiwał niestandardowego podejścia do komunikacji, nowego sposobu na interakcję z marką. Akcja miała być przeciwwagą dla szeroko zakrojonych, urodzinowych promocji cenowych (nuuda). Szukaliśmy pomysłu, który będzie budował markę i prowokował emocje, najlepiej w nieoczywisty sposób. Projekt miał być zaadresowany do kupujących on-line - internautów, digital natives, często korzystających z komputera.
Pomysł:
Świętuj 18 urodziny MediaMarkt – najgłośniejsze w Polsce. Poczuj się jakbyś też miał 18 lat i pohałasuj z nami. Jak? W naszej grze Belike18, gdzie możesz wyszumieć się jak za młodu, cofnąć w czasie do swoich 18 urodzin i z tej okazji otrzymać prezent. Na dedykowanym urodzinom MediaMarkt landing page’u stworzyliśmy grę sterowaną krzykiem. Natężenie i długość dźwięku wydawanego przez gracza wyznaczała długość i wysokość skoku kierowanej postaci.
Rozwiązanie:
Gra w nawiązującej do przeszłości stylistyce pikselowej polegała na ucieczce od obowiązków studenckich, domowych czy biurowych do MediaMarkt, gdzie czekały urodzinowe prezenty.
Nasz bohater zmęczony swym szefem ucieka z pracy i zaczyna cofać się w czasie, buntując się w kolejnych poziomach przeciw studiom i rodzicom. W końcu osiąga 18 lat i otrzymuje urodzinowy prezent od MediaMarkt.
Jedyna promocja odbyła się na kanałach Twitch i Youtube, gdzie 4 czołowi polscy streamerzy przechodzili naszą grę za pomocą najróżniej wydawanych dźwięków. Efekt - 10 milionów decybeli wykrzyczanych przez naszych graczy! Poza tym projekt osiągnął wyniki w postaci: ponad 800 tysięcy rozegranych gier;
średni czas rozgrywki - 8 minut;
ponad 10 tysięcy odpowiedzi na pytania konkursowe;
średni bounce rate - 9% (przy średniej dla gier online 30%); piosenka Izaka, którą stworzył podczas grania – 420 tysięcy wyświetleń.
Link do strony z grą: www.belike18.pl
Agencja: Lubię to
Brief:
Z okazji swoich 18 urodzin klient poszukiwał niestandardowego podejścia do komunikacji, nowego sposobu na interakcję z marką. Akcja miała być przeciwwagą dla szeroko zakrojonych, urodzinowych promocji cenowych (nuuda). Szukaliśmy pomysłu, który będzie budował markę i prowokował emocje, najlepiej w nieoczywisty sposób. Projekt miał być zaadresowany do kupujących on-line - internautów, digital natives, często korzystających z komputera.
Pomysł:
Świętuj 18 urodziny MediaMarkt – najgłośniejsze w Polsce. Poczuj się jakbyś też miał 18 lat i pohałasuj z nami. Jak? W naszej grze Belike18, gdzie możesz wyszumieć się jak za młodu, cofnąć w czasie do swoich 18 urodzin i z tej okazji otrzymać prezent. Na dedykowanym urodzinom MediaMarkt landing page’u stworzyliśmy grę sterowaną krzykiem. Natężenie i długość dźwięku wydawanego przez gracza wyznaczała długość i wysokość skoku kierowanej postaci.
Rozwiązanie:
Gra w nawiązującej do przeszłości stylistyce pikselowej polegała na ucieczce od obowiązków studenckich, domowych czy biurowych do MediaMarkt, gdzie czekały urodzinowe prezenty.
Nasz bohater zmęczony swym szefem ucieka z pracy i zaczyna cofać się w czasie, buntując się w kolejnych poziomach przeciw studiom i rodzicom. W końcu osiąga 18 lat i otrzymuje urodzinowy prezent od MediaMarkt.
Jedyna promocja odbyła się na kanałach Twitch i Youtube, gdzie 4 czołowi polscy streamerzy przechodzili naszą grę za pomocą najróżniej wydawanych dźwięków. Efekt - 10 milionów decybeli wykrzyczanych przez naszych graczy! Poza tym projekt osiągnął wyniki w postaci: ponad 800 tysięcy rozegranych gier;
średni czas rozgrywki - 8 minut;
ponad 10 tysięcy odpowiedzi na pytania konkursowe;
średni bounce rate - 9% (przy średniej dla gier online 30%); piosenka Izaka, którą stworzył podczas grania – 420 tysięcy wyświetleń.
Link do strony z grą: www.belike18.pl