Zorganizowaliśmy event i konkurs promujący markę Mastercard oraz strefę Mastercard na Open’er Festival. Przy użyciu nowych technologii połączyliśmy markę Mastercard z konceptem wykorzystującym wirtualną rzeczywistość. Każdy z uczestników mógł wziąć udział w wirtualnych, longboardowych wyścigach i grać o bilety na Open'er Festival.
Klient: Mastercard
Agencje: Posterscope Polska, Carat Polska, Hypermedia Polska
Tło:
Na kilka dni przed samym festiwalem Open’er Festival, Mastercard chciał podgrzać atmosferę, a tym samym zorganizować event skierowany do aktywnych, spontanicznych, lubiących dobrą zabawę i chętnie biorących udział w plenerowych imprezach, młodych ludzi w przedziale wiekowym 18 -30 lat. Koncept był oparty na wykorzystaniu nowych technologii oraz trendów podkreślając innowacyjną stronę Mastercard. W ramach wyzwania Mastercard nagradzał najlepszych zawodników biletami na festiwal.
Pomysł:
Longboardowa kultura coraz bardziej zakorzenia się na polskim rynku. Natomiast technologia wirtualnej rzeczywistość staje się coraz bardziej pożądanym rozwiązaniem zwłaszcza w odniesieniu do naszej TG dlatego …. W dniach 24-26 czerwca w wydzielonej strefie klubu Plażowa w Warszawie, specjalnie dla posiadaczy kart Mastercard, stworzyliśmy instalację Virtual Reality Longboard Masters z dedykowaną grą konkursową polegającą na symulacji jazdy na desce typu longboard. Wirtualne środowisko gry nawiązywało do drogi na Opener’a, która kończyła się dojazdem uczestnika na festiwal. Dzięki goglom do wirtualnej rzeczywistości oraz specjalnie zaprojektowanemu longboardowi, osoby, które odwiedziły strefę Mastercard mogły spróbować swoich sił w wirtualnych wyścigach na longboardzie. Zadaniem Uczestnika było zagrać na symulatorze jazdy na desce typu longboard, w warunkach wirtualnej rzeczywistości wykreowanych za pomocą specjalnych gogli Oculus Gear VR i zebrać - w jak najkrótszym czasie jak największą ilość punktów, które Uczestnik napotka na trasie przejazdu, przy jednoczesnym omijaniu punktów ujemnych. Uczestnik musiał odpowiednio balansować ciałem, przenosić środek ciężkości tak aby deska jechała po wyznaczonym torze, zupełnie jak podczas realnej jazdy na longboardzie. Na najlepszych w konkursie czekały nagrody w postaci karnetów na festiwal Open`er oraz dostęp do usługi Spotify Premium. Dla najlepszego gracza przewidziana została nagroda dodatkowa w postaci longboardu.
Rozwiązanie:
Oryginalny pomysł, który polegał na sprytnym połączeniu klasycznego longboardu, Arduino przez Bluetooth z goglami GearVR, co otworzyło drogę do stworzenia od podstaw dedykowanej gry konkursowej polegającej na symulacji jazdy na desce. Gra stworzona od podstaw w Unity3D,w stylu Low Poly. Longboard zmodyfikowany przez zamontowanie żyroskopu z akcelerometrem, w specjalnie wydrukowanej obudowie 3D.
Skutki:
Podczas trzydniowego eventu z instalacji skorzystało 203 użytkowników. Łącznie zdobyto 183 640 punktów i rozegrano 297 symulacji. Rozdaliśmy 48 kodów Spotify Premium i 15 dwuosobowych karnetów na Open’er Festival. Uczestnik, który zdobył największą ilość punktów otrzymał nagrodę specjalną – deskę longboard. Realizacja projektu odbyła się lokalnie. Projekt ma potencjał do adaptacji na innych rynkach. Poprzez realizacje projektu Mastercard po raz kolejny podkreślił, iż jest innowacyjną marką otwartą na nowe technologie, co nawiązuje do portfolio produktów i usług tego brandu.
Agencje: Posterscope Polska, Carat Polska, Hypermedia Polska
Tło:
Na kilka dni przed samym festiwalem Open’er Festival, Mastercard chciał podgrzać atmosferę, a tym samym zorganizować event skierowany do aktywnych, spontanicznych, lubiących dobrą zabawę i chętnie biorących udział w plenerowych imprezach, młodych ludzi w przedziale wiekowym 18 -30 lat. Koncept był oparty na wykorzystaniu nowych technologii oraz trendów podkreślając innowacyjną stronę Mastercard. W ramach wyzwania Mastercard nagradzał najlepszych zawodników biletami na festiwal.
Pomysł:
Longboardowa kultura coraz bardziej zakorzenia się na polskim rynku. Natomiast technologia wirtualnej rzeczywistość staje się coraz bardziej pożądanym rozwiązaniem zwłaszcza w odniesieniu do naszej TG dlatego …. W dniach 24-26 czerwca w wydzielonej strefie klubu Plażowa w Warszawie, specjalnie dla posiadaczy kart Mastercard, stworzyliśmy instalację Virtual Reality Longboard Masters z dedykowaną grą konkursową polegającą na symulacji jazdy na desce typu longboard. Wirtualne środowisko gry nawiązywało do drogi na Opener’a, która kończyła się dojazdem uczestnika na festiwal. Dzięki goglom do wirtualnej rzeczywistości oraz specjalnie zaprojektowanemu longboardowi, osoby, które odwiedziły strefę Mastercard mogły spróbować swoich sił w wirtualnych wyścigach na longboardzie. Zadaniem Uczestnika było zagrać na symulatorze jazdy na desce typu longboard, w warunkach wirtualnej rzeczywistości wykreowanych za pomocą specjalnych gogli Oculus Gear VR i zebrać - w jak najkrótszym czasie jak największą ilość punktów, które Uczestnik napotka na trasie przejazdu, przy jednoczesnym omijaniu punktów ujemnych. Uczestnik musiał odpowiednio balansować ciałem, przenosić środek ciężkości tak aby deska jechała po wyznaczonym torze, zupełnie jak podczas realnej jazdy na longboardzie. Na najlepszych w konkursie czekały nagrody w postaci karnetów na festiwal Open`er oraz dostęp do usługi Spotify Premium. Dla najlepszego gracza przewidziana została nagroda dodatkowa w postaci longboardu.
Rozwiązanie:
Oryginalny pomysł, który polegał na sprytnym połączeniu klasycznego longboardu, Arduino przez Bluetooth z goglami GearVR, co otworzyło drogę do stworzenia od podstaw dedykowanej gry konkursowej polegającej na symulacji jazdy na desce. Gra stworzona od podstaw w Unity3D,w stylu Low Poly. Longboard zmodyfikowany przez zamontowanie żyroskopu z akcelerometrem, w specjalnie wydrukowanej obudowie 3D.
Skutki:
Podczas trzydniowego eventu z instalacji skorzystało 203 użytkowników. Łącznie zdobyto 183 640 punktów i rozegrano 297 symulacji. Rozdaliśmy 48 kodów Spotify Premium i 15 dwuosobowych karnetów na Open’er Festival. Uczestnik, który zdobył największą ilość punktów otrzymał nagrodę specjalną – deskę longboard. Realizacja projektu odbyła się lokalnie. Projekt ma potencjał do adaptacji na innych rynkach. Poprzez realizacje projektu Mastercard po raz kolejny podkreślił, iż jest innowacyjną marką otwartą na nowe technologie, co nawiązuje do portfolio produktów i usług tego brandu.