Dla większości skazanych prawdziwa tragedia rozpoczyna się już po wyjściu na wolność. Znalezienie pracy utrudniają im więzienne tatuaże. Dla Wyższej Szkoły Nauk Społecznych Pedagogium, przygotowaliśmy program "Tatuaże Wolności" w ramach którego zakrywamy tatuaże więzienne pięknymi tatuażami artystycznymi.
Klient: Pedagogium - Wyższa Szkoła Nauk Społecznych
Agencja: Isobar Polska
Agencja: Isobar Polska
Brief
Dla większości skazanych prawdziwa tragedia rozpoczyna się już po wyjściu na wolność. Znalezienie pracy utrudniają im więzienne tatuaże, które naznaczają ich na całe życie i straszą pracodawców. Wyższa Szkoła Nauk Społecznych Pedagogium uczy twórczej resocjalizacji. Aby zareklamować nabór na semestr wiosenny 2015 poprosili nas, abyśmy pokazali to w praktyce.
Rozwiązanie
Uruchomiliśmy pierwszy na świecie program, w którym “coverujemy” więzienne tatuaże skazanych nowymi, artystycznymi wzorami, które prezentują się lepiej i nie stygmatyzują społecznie. Program promowany był krótkim filmem dokumentalnym, a wyniki zaskoczyły wszystkich - media reach na poziomie 66 mln odbiorców, ponad 3.5 mln złotych Earned Media, ponad 2 miliony widzów w internecie i programach TV, którym tak bardzo spodobał się film, że wyemitowały go w całości za darmo w prime time. Całkiem nieźle jak na kampanię z łącznym budżetem produkcyjnym i mediowym na poziomie niecałych 30 tysięcy złotych, prawda?
Program promowany był krótkim filmem dokumentalnym, a wyniki zaskoczyły wszystkich - media reach na poziomie 66 mln odbiorców, ponad 3.5 mln złotych Earned Media, ponad 2 miliony widzów w internecie i programach TV, którym tak bardzo spodobał się film, że wyemitowały go w całości za darmo w prime time. Film podbił internet, dostając się na czołówki takich portali jak Huffington Post, Cosmopolitan, Buzzfeed, Adweek i wielu innych.. Całkiem nieźle jak na kampanię z łącznym budżetem produkcyjnym i mediowym na poziomie niecałych 30 tysięcy złotych, prawda?
Dla większości skazanych prawdziwa tragedia rozpoczyna się już po wyjściu na wolność. Znalezienie pracy utrudniają im więzienne tatuaże, które naznaczają ich na całe życie i straszą pracodawców. Wyższa Szkoła Nauk Społecznych Pedagogium uczy twórczej resocjalizacji. Aby zareklamować nabór na semestr wiosenny 2015 poprosili nas, abyśmy pokazali to w praktyce.
Rozwiązanie
Uruchomiliśmy pierwszy na świecie program, w którym “coverujemy” więzienne tatuaże skazanych nowymi, artystycznymi wzorami, które prezentują się lepiej i nie stygmatyzują społecznie. Program promowany był krótkim filmem dokumentalnym, a wyniki zaskoczyły wszystkich - media reach na poziomie 66 mln odbiorców, ponad 3.5 mln złotych Earned Media, ponad 2 miliony widzów w internecie i programach TV, którym tak bardzo spodobał się film, że wyemitowały go w całości za darmo w prime time. Całkiem nieźle jak na kampanię z łącznym budżetem produkcyjnym i mediowym na poziomie niecałych 30 tysięcy złotych, prawda?
Program promowany był krótkim filmem dokumentalnym, a wyniki zaskoczyły wszystkich - media reach na poziomie 66 mln odbiorców, ponad 3.5 mln złotych Earned Media, ponad 2 miliony widzów w internecie i programach TV, którym tak bardzo spodobał się film, że wyemitowały go w całości za darmo w prime time. Film podbił internet, dostając się na czołówki takich portali jak Huffington Post, Cosmopolitan, Buzzfeed, Adweek i wielu innych.. Całkiem nieźle jak na kampanię z łącznym budżetem produkcyjnym i mediowym na poziomie niecałych 30 tysięcy złotych, prawda?