Photos for Life to pierwszy na świecie bank zdjęć, w którym wszystkie modelki i modele to osoby chore na raka. Ich zdjęcia wykorzystywane w reklamach i czasopismach kompletnie zmieniają stereotyp choroby nowotworowej i dają nadzieję udowadniając, że rak to nie wyrok. Cały dochód ze sprzedaży zdjęć wspiera terapię pacjentów nowotworowych.
Klient: Fundacja Rak'n'Roll - Wygraj Życie!
Agencja: Isobar Polska, Posterscope Polska
Agencja: Isobar Polska, Posterscope Polska
Brief
Rak wciąż stanowi temat tabu. Ale jak zmienić sposób, w jaki postrzega go społeczeństwo? Każdy z nas widzi codziennie około 3.000 reklam, a większość zdjęć użytych w reklamach pochodzi z jednego typu miejsc - banków zdjęć.
Pomysł
W imieniu fundacji Rak’n’Roll - Wygraj Życie! stworzyliśmy nową markę w świecie photo stocków: Photos for Life, pierwszy na świecie bank zdjęć, w którym wszystkie modelki i modele to osoby chore na raka. Bo czy może być większa radość niż ta bijąca z twarzy ludzi, którzy pomimo choroby cieszą się życiem?
Rozwiązanie
Nasze zdjęcia zostały kupione przez największe marki na świecie, takie jak np. Ikea, magazyny takie jak np. Men’s Health i wiele innych, generując ponad 1.5 miliona złotych wartości mediowej. Zachęcamy firmy kupujące nasze zdjęcia aby podpisały je drobną sygnaturą. Na przykład taką: “Model na tym zdjęciu wygrał swoją walkę z rakiem. Dowiedz się więcej na www.photosfor.life". Stock był również promowany za pomocą outdoorów, reklam telewizyjnych w kanałach biznesowych, współpracą z blogerami i celebrytami, a także przy użyciu rozległych działań PR-owych zarówno w ramach branży (potencjalni klienci) jak i masowo.
Rak wciąż stanowi temat tabu. Ale jak zmienić sposób, w jaki postrzega go społeczeństwo? Każdy z nas widzi codziennie około 3.000 reklam, a większość zdjęć użytych w reklamach pochodzi z jednego typu miejsc - banków zdjęć.
Pomysł
W imieniu fundacji Rak’n’Roll - Wygraj Życie! stworzyliśmy nową markę w świecie photo stocków: Photos for Life, pierwszy na świecie bank zdjęć, w którym wszystkie modelki i modele to osoby chore na raka. Bo czy może być większa radość niż ta bijąca z twarzy ludzi, którzy pomimo choroby cieszą się życiem?
Rozwiązanie
Nasze zdjęcia zostały kupione przez największe marki na świecie, takie jak np. Ikea, magazyny takie jak np. Men’s Health i wiele innych, generując ponad 1.5 miliona złotych wartości mediowej. Zachęcamy firmy kupujące nasze zdjęcia aby podpisały je drobną sygnaturą. Na przykład taką: “Model na tym zdjęciu wygrał swoją walkę z rakiem. Dowiedz się więcej na www.photosfor.life". Stock był również promowany za pomocą outdoorów, reklam telewizyjnych w kanałach biznesowych, współpracą z blogerami i celebrytami, a także przy użyciu rozległych działań PR-owych zarówno w ramach branży (potencjalni klienci) jak i masowo.