Stworzyliśmy zupełnie nowy produkt HRowy - Isobar Explorer - który pozwala kandydatom zdalnie zwiedzić nowe miejsce pracy za pomocą zdalnie sterowanego łazika.
Klient: Dentsu Aegis Network Polska
Agencja: Isobar Polska
Agencja: Isobar Polska
Brief
Pomimo ogólnego spowolnienia gospodarczego, agencje reklamowe i firmy technologiczne cały czas się rozwijają i w rezultacie muszą stale zabiegać o najlepszych pracowników na rynku
Pomysł
Stworzyliśmy zupełnie nowy produkt HRowy - Isobar Explorer - który pozwala kandydatom zdalnie zwiedzić nowe miejsce pracy za pomocą zdalnie sterowanego łazika. W trakcie trwania akcji wystarczyło zarejestrować się na stronie www.isobarexplorer.pl aby przejąć kontrolę nad sterowaniem łazika i komunikacją audiowizualną. Następnie użytkownik mógł zwiedzać siedzibę agencji, rozmawiać z jej pracownikami, zebrać próbki codziennej pracy w postaci Case Studies i zostawić swoje CV - które dzięki nawiązaniu pierwszego kontaktu nie było już anonimowe. Isobar Explorer to nie tylko akcja rekrutacyjna i autopromocyjna naszej agencji, ale również pilot projektu wdrożenia naszej usługi dla innych pracodawców na polskim i zagranicznym rynku. Isobar postanowiło przetestować to rozwiązanie najpierw na sobie, a w najbliższej przyszłości zamierzamy oferować gotowe do wdrożenia rozwiązanie naszym klientom, będące uzupełnieniem tradycyjnej rekrutacji.
Rozwiązanie
Zbudowanie Isobar Explorera zajęło ekipie złożonej z kreatywnych, programistów, technologów i specjalistów od HR prawie półtora roku. Mimo przeciwnościom technicznym i dzięki współpracy wielu pozornie niepowiązanych działów, udało nam się stworzyć rozwiązanie tak dobre, że postanowiliśmy zacząć je oferować innym firmom. Wyniki w ciągu 14 dni trwania akcji
7690 unikalnych użytkowników na stronie isobarexplorer.pl
6 minut - średni czas spędzony na stronie przez użytkownika
2000 postanowiło kontynuować drogę konsumencką od akcji do naszej podstrony z case-studies
300 użytkowników mogło sterować Explorerem
Najdłuższa kolejka do sterowania Explorerem - 60 osób
W sumie Explorer przejechał 6.5 km
Isobar Explorer to nie tylko akcja rekrutacyjna naszej agencji, ale również pilot projektu wdrożenia naszej usługi dla innych pracodawców na polskim i zagranicznym rynku. W najbliższej przyszłości zamierzamy oferować gotowe do wdrożenia rozwiązanie, będące uzupełnieniem tradycyjnego sposobu rekrutacji. Isobar Explorer, pomimo faktu, że powstawał prawie półtora roku, ukazał się praktycznie równocześnie z pierwszymi światowymi akcjami z użyciem zdalnie sterowanych robotów dla największych marek - Coca Cola Social Robot i San Pellegrino Three Minutes In Italy.
Pomimo ogólnego spowolnienia gospodarczego, agencje reklamowe i firmy technologiczne cały czas się rozwijają i w rezultacie muszą stale zabiegać o najlepszych pracowników na rynku
Pomysł
Stworzyliśmy zupełnie nowy produkt HRowy - Isobar Explorer - który pozwala kandydatom zdalnie zwiedzić nowe miejsce pracy za pomocą zdalnie sterowanego łazika. W trakcie trwania akcji wystarczyło zarejestrować się na stronie www.isobarexplorer.pl aby przejąć kontrolę nad sterowaniem łazika i komunikacją audiowizualną. Następnie użytkownik mógł zwiedzać siedzibę agencji, rozmawiać z jej pracownikami, zebrać próbki codziennej pracy w postaci Case Studies i zostawić swoje CV - które dzięki nawiązaniu pierwszego kontaktu nie było już anonimowe. Isobar Explorer to nie tylko akcja rekrutacyjna i autopromocyjna naszej agencji, ale również pilot projektu wdrożenia naszej usługi dla innych pracodawców na polskim i zagranicznym rynku. Isobar postanowiło przetestować to rozwiązanie najpierw na sobie, a w najbliższej przyszłości zamierzamy oferować gotowe do wdrożenia rozwiązanie naszym klientom, będące uzupełnieniem tradycyjnej rekrutacji.
Rozwiązanie
Zbudowanie Isobar Explorera zajęło ekipie złożonej z kreatywnych, programistów, technologów i specjalistów od HR prawie półtora roku. Mimo przeciwnościom technicznym i dzięki współpracy wielu pozornie niepowiązanych działów, udało nam się stworzyć rozwiązanie tak dobre, że postanowiliśmy zacząć je oferować innym firmom. Wyniki w ciągu 14 dni trwania akcji
7690 unikalnych użytkowników na stronie isobarexplorer.pl
6 minut - średni czas spędzony na stronie przez użytkownika
2000 postanowiło kontynuować drogę konsumencką od akcji do naszej podstrony z case-studies
300 użytkowników mogło sterować Explorerem
Najdłuższa kolejka do sterowania Explorerem - 60 osób
W sumie Explorer przejechał 6.5 km
Isobar Explorer to nie tylko akcja rekrutacyjna naszej agencji, ale również pilot projektu wdrożenia naszej usługi dla innych pracodawców na polskim i zagranicznym rynku. W najbliższej przyszłości zamierzamy oferować gotowe do wdrożenia rozwiązanie, będące uzupełnieniem tradycyjnego sposobu rekrutacji. Isobar Explorer, pomimo faktu, że powstawał prawie półtora roku, ukazał się praktycznie równocześnie z pierwszymi światowymi akcjami z użyciem zdalnie sterowanych robotów dla największych marek - Coca Cola Social Robot i San Pellegrino Three Minutes In Italy.