Do działu strategii należącej do Dentsu Aegis Netowrk Polska agencji Isobar dołączyła Agnieszka Gozdek. Jako Brand Strategy Director będzie zajmowała się tworzeniem strategii marek, marketingowych i zintegrowanej komunikacji dla lokalnych i regionalnych klientów agencji.
Gozdek będzie wspierać zespół strategiczny Isobar Polska.
- Dołączenie do zespołu tak wszechstronnego stratega jakim jest Agnieszka niezwykle mnie cieszy. Od kilku lat sukcesywnie rozwijamy nasze kompetencje strategiczne, a Aga wnosi do naszego zespołu dogłębną znajomość rynku, a także niezwykle unikatowe doświadczenie. Jej dotychczasowe projekty świadczą o tym, że bez problemu odnajdzie się w wyznawanej przez Isobar filozofii „Ideas without limits”. To będzie dobra współpraca – mówi Patryk Grzeszczuk, Strategy Director w Dentsu Aegis Network Polska.
Agnieszka ma wieloletnie doświadczenie w zakresie budowania strategii marek i strategii marketingowych. Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku jako Strategy and Brand Planning Director odpowiadała za tworzenie strategii na rzecz lokalnych i regionalnych klientów agencji.
Agnieszka zdobywała doświadczenie pracując w Millward Brown, a także w Leo Burnett i D’Arcy. Przez dziesięć lat była partnerem i doradcą strategicznym w zakresie zarządzania marką i strategii marketingowej w Stratosfera Added Value. W portfolio na pracę dla klientów takich jak Danone, L’Oreal, IKEA, Grupa ING, AVON, T-Mobile, Play, GSK, Nestlé czy Unilever. Laureatka Effie za wprowadzenie na rynek marki Play.
- Dołączenie do zespołu tak wszechstronnego stratega jakim jest Agnieszka niezwykle mnie cieszy. Od kilku lat sukcesywnie rozwijamy nasze kompetencje strategiczne, a Aga wnosi do naszego zespołu dogłębną znajomość rynku, a także niezwykle unikatowe doświadczenie. Jej dotychczasowe projekty świadczą o tym, że bez problemu odnajdzie się w wyznawanej przez Isobar filozofii „Ideas without limits”. To będzie dobra współpraca – mówi Patryk Grzeszczuk, Strategy Director w Dentsu Aegis Network Polska.
Agnieszka ma wieloletnie doświadczenie w zakresie budowania strategii marek i strategii marketingowych. Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku jako Strategy and Brand Planning Director odpowiadała za tworzenie strategii na rzecz lokalnych i regionalnych klientów agencji.
Agnieszka zdobywała doświadczenie pracując w Millward Brown, a także w Leo Burnett i D’Arcy. Przez dziesięć lat była partnerem i doradcą strategicznym w zakresie zarządzania marką i strategii marketingowej w Stratosfera Added Value. W portfolio na pracę dla klientów takich jak Danone, L’Oreal, IKEA, Grupa ING, AVON, T-Mobile, Play, GSK, Nestlé czy Unilever. Laureatka Effie za wprowadzenie na rynek marki Play.