Marka NIVEA poszerza swoją obecność w mediach społecznościowych. Od kilku lat marka aktywnie wykorzystuje Facebook oraz YouTube. Teraz będzie również obecna na Instagramie. Za strategię i działania marki w tym zakresie odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar.
- Instagram jest bardzo popularnym medium wśród głównej grupy docelowej marki. Stwarza też możliwość komunikacji spójnej z misją marki – opartej na naturalności, wykorzystaniu kosmetyków w codziennym użyciu. Marka NIVEA zawsze dąży do bycia jak najbliżej swoich konsumentek i ich potrzeb. Na Instagramie przeprowadzane będą także konkursy i aktywacje konsumenckie - mówi Joanna Augustyniak, Digital Marketing NIVEA.
Link do profilu na Instagramie: www.instagram.com/nivea_pl/
Za opracowanie strategii i działania na Instagramie odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar. Zespół Lubię to odpowiada również za launch oraz obecność marki na Facebooku oraz YouTube. NIVEA jest obecna na Facebooku od 2011 roku i nieprzerwanie utrzymuje status największego oraz jednego z najbardziej angażujących fanpage kosmetycznych na polskim rynku. Pod koniec 2015 r. NIVEA przedłużyła współpracę z agencją Lubię to – linked by Isobar na kolejne 3 lata.
###
O Lubię to - linked by Isobar: Lubię to - linked by Isobar jest wyjątkową agencją, tworzącą relacje między markami a ludźmi – relacje inspirowane naturą mediów społecznościowych. Dwukrotnie nagradzana przez magazyn Media&Marketing Polska tytułem Agencja Roku w 2012 i 2013, w kategorii Social Media. Lubię to - linked by Isobar zajmuje się przygotowaniem i prowadzeniem kampanii komunikacyjnych z wykorzystaniem wszystkich dostępnych platform. Klientami Lubię to są takie firmy i marki, jak: Nivea, H&M, ING, Redd’s, Książęce, Media Markt, Sanofi czy Starbucks. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: lubie.to oraz Facebook @lubietoagencja .
Link do profilu na Instagramie: www.instagram.com/nivea_pl/
Za opracowanie strategii i działania na Instagramie odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar. Zespół Lubię to odpowiada również za launch oraz obecność marki na Facebooku oraz YouTube. NIVEA jest obecna na Facebooku od 2011 roku i nieprzerwanie utrzymuje status największego oraz jednego z najbardziej angażujących fanpage kosmetycznych na polskim rynku. Pod koniec 2015 r. NIVEA przedłużyła współpracę z agencją Lubię to – linked by Isobar na kolejne 3 lata.
###
O Lubię to - linked by Isobar: Lubię to - linked by Isobar jest wyjątkową agencją, tworzącą relacje między markami a ludźmi – relacje inspirowane naturą mediów społecznościowych. Dwukrotnie nagradzana przez magazyn Media&Marketing Polska tytułem Agencja Roku w 2012 i 2013, w kategorii Social Media. Lubię to - linked by Isobar zajmuje się przygotowaniem i prowadzeniem kampanii komunikacyjnych z wykorzystaniem wszystkich dostępnych platform. Klientami Lubię to są takie firmy i marki, jak: Nivea, H&M, ING, Redd’s, Książęce, Media Markt, Sanofi czy Starbucks. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: lubie.to oraz Facebook @lubietoagencja .