W ubiegłym tygodniu (1-5 czerwca) odbył się cykl wydarzeń online: dwie debaty i trzy spotkania tematyczne o biznesie i marketingu na czas powrotu do nowej normalności. W ciągu pięciu dni eksperci z dziedzin takich jak ekonomia, media, reklama czy technologia, podzielili się swoją wiedzą, spostrzeżeniami i przykładami dotyczącymi potrzeb biznesu i jego odbiorców – konsumentów oraz skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu COVID-19 na marki.
Marketing w #newnormal
Cykl Brand Survival Kit rozpoczęła debata biznesowa. Poświęcono ją refleksjom nt. wpływu epidemii na konsumentów oraz biznes i wyzwaniom, jakie COVID-19 postawił przed dzisiejszym marketingiem. Eksperci debatowali nad skutkami, z jakimi przyjdzie się zmierzyć biznesowi, ale także poruszyli istotny temat adaptacji firm do nieustannie zmieniającej się sytuacji i aspekt związany z inicjatywami do tej pory niepodjętymi, na które teraz przyszedł właściwy czas.
Dyskusja stanowiła konfrontację różnych punktów widzenia, bo udział w niej wzięli przedstawiciele odmiennych branż dotkniętych efektami pandemii. Spotkanie poprowadzili: Sławomir Stępniewski (CEO Dentsu Polska & CEE) oraz Marta Macke (założycielka i managing partner Shortlist Consulting), a wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się: prof. Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego, Maciej Szczechura, doradca zarządu ds. marketingu i e-commerce w biurze podróży Rainbow Tours, Karolina Mitraszewska, COO w Nest Bank, Dariusz Maciołek, Managing Director CMO w BNP Paribas, Marcin Gruszka, Communication Expert oraz Paweł Niziński, partner Goodbrand/CEO BETTER i wydawca projektu CR Navigator/ BE.NAVIGATOR.
Cykl Brand Survival Kit rozpoczęła debata biznesowa. Poświęcono ją refleksjom nt. wpływu epidemii na konsumentów oraz biznes i wyzwaniom, jakie COVID-19 postawił przed dzisiejszym marketingiem. Eksperci debatowali nad skutkami, z jakimi przyjdzie się zmierzyć biznesowi, ale także poruszyli istotny temat adaptacji firm do nieustannie zmieniającej się sytuacji i aspekt związany z inicjatywami do tej pory niepodjętymi, na które teraz przyszedł właściwy czas.
Dyskusja stanowiła konfrontację różnych punktów widzenia, bo udział w niej wzięli przedstawiciele odmiennych branż dotkniętych efektami pandemii. Spotkanie poprowadzili: Sławomir Stępniewski (CEO Dentsu Polska & CEE) oraz Marta Macke (założycielka i managing partner Shortlist Consulting), a wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się: prof. Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego, Maciej Szczechura, doradca zarządu ds. marketingu i e-commerce w biurze podróży Rainbow Tours, Karolina Mitraszewska, COO w Nest Bank, Dariusz Maciołek, Managing Director CMO w BNP Paribas, Marcin Gruszka, Communication Expert oraz Paweł Niziński, partner Goodbrand/CEO BETTER i wydawca projektu CR Navigator/ BE.NAVIGATOR.
Zarządź uwagą konsumenta - co i jak się ogląda w 2020 roku?
Dzień drugi poświęcony był analizie oglądalności TV oraz kanałów video. Prelegenci zwrócili uwagę na przywiązanie Polaków do szklanych ekranów i korelację pomiędzy wdrażaniem lub znoszeniem poszczególnych etapów lockdownu a skokami oglądalności i jej częstotliwością.
Webinarium poprowadził Mariusz Kukwa, Head of Multiscreen Investment w Dentsu. Wśród ekspertów wygłaszających tego dnia prelekcje znaleźli się także: Maciej Kutera, Multiscreen Manager z Dentsu, Joanna Kopeć, Senior Media Research Executive, AGB Nielsen Media Research, Marcin R. Wiśniewski, kierownik zespołu wsparcia sprzedaży w TVP oraz Michał Czyszkowski, Client & Agency Relationship Manager.
Dzień drugi poświęcony był analizie oglądalności TV oraz kanałów video. Prelegenci zwrócili uwagę na przywiązanie Polaków do szklanych ekranów i korelację pomiędzy wdrażaniem lub znoszeniem poszczególnych etapów lockdownu a skokami oglądalności i jej częstotliwością.
Webinarium poprowadził Mariusz Kukwa, Head of Multiscreen Investment w Dentsu. Wśród ekspertów wygłaszających tego dnia prelekcje znaleźli się także: Maciej Kutera, Multiscreen Manager z Dentsu, Joanna Kopeć, Senior Media Research Executive, AGB Nielsen Media Research, Marcin R. Wiśniewski, kierownik zespołu wsparcia sprzedaży w TVP oraz Michał Czyszkowski, Client & Agency Relationship Manager.
eKonsument – co Polacy robią w sieci?
Środa poświęcona została eKonsumentowi i temu, co przyciąga go w digitalu, ale także markom, które w odważny i niesztampowy sposób, zabiegają w ostatnim czasie o atencje potencjalnego klienta, wiodąc go bezpośrednio do swojego produktu.
Gospodarzem spotkania była Małgorzata Niska, Digital Development Director, która moderowała wydarzenie i sprawowała nad nim opiekę. Wśród ekspertów, którzy tego dnia wystąpili, znaleźli się również: Paulina Gadowska, Senior Research Analyst w Dentsu Data Services, Maksymilian Malicki, Global Brand Manager w Bolt, Monika Czaplicka, CEO Wobuzz, Michał Protasiuk, Research Manager CEE w Google, Karol Karpiński, Client Solutions Manager w Facebook oraz Weronika Szczepanik, Senior Project Manager w Dentsu.
Środa poświęcona została eKonsumentowi i temu, co przyciąga go w digitalu, ale także markom, które w odważny i niesztampowy sposób, zabiegają w ostatnim czasie o atencje potencjalnego klienta, wiodąc go bezpośrednio do swojego produktu.
Gospodarzem spotkania była Małgorzata Niska, Digital Development Director, która moderowała wydarzenie i sprawowała nad nim opiekę. Wśród ekspertów, którzy tego dnia wystąpili, znaleźli się również: Paulina Gadowska, Senior Research Analyst w Dentsu Data Services, Maksymilian Malicki, Global Brand Manager w Bolt, Monika Czaplicka, CEO Wobuzz, Michał Protasiuk, Research Manager CEE w Google, Karol Karpiński, Client Solutions Manager w Facebook oraz Weronika Szczepanik, Senior Project Manager w Dentsu.
Dialog – narzędzie dla odważnych
Przedostatni dzień Brand Survival Kit poświęcony został prowadzeniu dialogu, kreowaniu przekazu i contentowi. Eksperci pochylili się nad samą genezą słowa „dialog” i tym, jak może ono funkcjonować w relacji marka-konsument. Zaprezentowany został przegląd taktyk i zabiegów marketingowych, a także pokazano case'y uwzględniające atrakcyjny content przykuwający uwagę w ostatnich miesiącach. Gości powitali Joanna Biernacka oraz Łukasz Kotliński (Dentsu Aegis Network). Para reprezentująca kreację w Dentsu wystąpiła także z prezentacją. Wśród prelegentów znaleźli się również: Ania Ferlin z Isobar Polska, Martyna Buszczak z Google, Paweł Popek z Grupy Red8, Jarek Boliński z Propeller film, Anna Nowak, Rafał Zagórny i Michał Pęczalski z działu kreatywnych technologii Dentsu Lab, Jerzy Hołub, dyrektor marketingu Mastercard, Norbert Franke z Isobar oraz Anna Mucha z Isobar Polska.
Przedostatni dzień Brand Survival Kit poświęcony został prowadzeniu dialogu, kreowaniu przekazu i contentowi. Eksperci pochylili się nad samą genezą słowa „dialog” i tym, jak może ono funkcjonować w relacji marka-konsument. Zaprezentowany został przegląd taktyk i zabiegów marketingowych, a także pokazano case'y uwzględniające atrakcyjny content przykuwający uwagę w ostatnich miesiącach. Gości powitali Joanna Biernacka oraz Łukasz Kotliński (Dentsu Aegis Network). Para reprezentująca kreację w Dentsu wystąpiła także z prezentacją. Wśród prelegentów znaleźli się również: Ania Ferlin z Isobar Polska, Martyna Buszczak z Google, Paweł Popek z Grupy Red8, Jarek Boliński z Propeller film, Anna Nowak, Rafał Zagórny i Michał Pęczalski z działu kreatywnych technologii Dentsu Lab, Jerzy Hołub, dyrektor marketingu Mastercard, Norbert Franke z Isobar oraz Anna Mucha z Isobar Polska.
Kocham Cię agencjo!
Piątek, podobnie jak pierwszy dzień cyklu – był debatą poświęconą relacjom w świecie reklamy i roli marketingu w #newnormal. Poruszono kwestie aktualnych relacji z klientami, tego co można zmienić, by przyszłe działania marki były silniejsze i skuteczniejsze, a także co zrobić, by skrócić potencjalne 9 lat kryzysu do okresu 9 miesięcy.
W dyskusji udział wzięli przedstawiciele agencji reklamowych, eventowych oraz domów mediowych. Spotkanie poprowadzili: Marta Macke z Shortlist Consulting i Sławek Stępniewski – CEO Grupy Dentsu w Polsce i regionie CEE a gośćmi zamykającymi ostatni dzień Brqand Survival Kit byli: Anna Pańczyk – CEO Grey Londyn, Radek Miklaszewski z BBDO, Weronika Szwarc-Bronikowska z Media People, Sylwia Tygielska z Isobar Polska,Małgorzata Potorska z dentsu X, Anna Gogacz z Allegro Brand Experience i Tatiana Mindewicz-Puacz, przedsiębiorczyni, doradca i trener w zakresie strategii komunikacyjnych, psychoterapeutka.
Piątek, podobnie jak pierwszy dzień cyklu – był debatą poświęconą relacjom w świecie reklamy i roli marketingu w #newnormal. Poruszono kwestie aktualnych relacji z klientami, tego co można zmienić, by przyszłe działania marki były silniejsze i skuteczniejsze, a także co zrobić, by skrócić potencjalne 9 lat kryzysu do okresu 9 miesięcy.
W dyskusji udział wzięli przedstawiciele agencji reklamowych, eventowych oraz domów mediowych. Spotkanie poprowadzili: Marta Macke z Shortlist Consulting i Sławek Stępniewski – CEO Grupy Dentsu w Polsce i regionie CEE a gośćmi zamykającymi ostatni dzień Brqand Survival Kit byli: Anna Pańczyk – CEO Grey Londyn, Radek Miklaszewski z BBDO, Weronika Szwarc-Bronikowska z Media People, Sylwia Tygielska z Isobar Polska,Małgorzata Potorska z dentsu X, Anna Gogacz z Allegro Brand Experience i Tatiana Mindewicz-Puacz, przedsiębiorczyni, doradca i trener w zakresie strategii komunikacyjnych, psychoterapeutka.