Do zespołu domu mediowego Carat Polska dołączył Piotr Kossakowski, obejmując stanowisko Digital & Innovation Managera. Wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia i GG Network.
Piotr w Carat Polska będzie odpowiedzialny za tworzenie, rozwój i komercjalizację produktów własnych oraz aktywne wsparcie działu Client Service w zakresie pełnego wykorzystania synergii mediów.
Kossakowski jest związany z branżą mediów cyfrowych i marketingu od ponad 7 lat. Przed dołączeniem do Carat Polska doświadczenie zdobywał m.in. w ZenithOptimedia Group – Newcast i Performics, wydawnictwie PressPublica, Agencji Adwertajzing oraz GG Network S.A. Przez szereg lat miał okazje odpowiadać za rozwój i realizację strategicznych projektów dla takich marek jak: PGE, Brother, Wedel, Velvet, Bank BGŻ, Millennium Bank, Ministerstwo Środowiska czy Lotos. Piotr prowadzi zajęcia „Nowe Media” na Uniwersytecie Warszawskim, którego jest absolwentem.
-koniec-
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com