Wortmann Schuh-Holding, niemiecki producent damskiego obuwia promuje w Polsce nową jesienną kolekcję marki Tamaris. Za planowanie i realizację kampanii, obejmującej intenstywne działania w telewizji, odpowiada dom mediowy Carat oraz agencja Crossmedia GmbH.
Buty Tamaris są najbardziej znaną marką niemieckiego producenta obuwia Wortmann. Co roku dziesiątki tysięcy kobiet kupują buty Tamaris ciesząc się ich charakterystycznym wyglądem i najwyższą, niemiecką jakością. Nowa jesienna kolekcja wyróżniają się kreatywnym design’em oraz systemami: AntiShock, umieszczony w obcasach, amortyzujący wstrząsy i odciążający kręgosłup, oraz Tex, zabezpieczający obuwie przed namakaniem.
Premierze nowej kolekcji obuwia marki Tamaris towarzyszy intensywna kampania reklamowa, która wystartowała 8 września. W telewizji, na kanałach ogólnopolskich (TVN, TVP, Polsat) i tematycznych oraz kobiecych emitowane są 5” spoty reklamowe.
Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat oraz agencja Crossmedia GmbH. Kampania potrwa do końca października.
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Disney, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com