Rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Ranigast z portfolio Polpharmy.Do emisji trafiły spoty 30” i 15”, a także billboard sponsorski. Reżyseremspotu jest Wojciech Smarzowski, którego udało się przekonać do wspólnejrealizacji projektu tuż przed rozpoczęciem zdjęć do n...
"Wojciech Smarzowski to jeden z czołowych, polskich reżyserów. Jest niezwykle wymagający jeśli chodzi o akceptacje projektów. Na szczęście tym razem nie musieliśmy go długo przekonywać. Materiał wypracowany wspólnie z agencją Isobar był na tyle mocny, że mimo napiętych terminów Wojciech Smarzowski zgodził się na współpracę praktycznie natychmiast po przeczytaniu scenariusza." - mówi Małgorzata Osadowska, Dyrektor Marketingu OTC Polpharmy.
Spot oparty na szerszej koncepcji “polskiej gościnności” będzie emitowany we wszystkich najważniejszych stacjach TV i tematycznych.
Za opracowanie koncepcji kreatywno-strategicznej dla kampanii reklamowej Ranigast, w tym produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Isobar Poland. "Wygrany po trudnej walce z siedmioma świetnymi agencjami ATL przetarg, a następnie udana realizacja spotu pokazują, że Isobar stał się agencją zintegrowaną. Wychodzimy poza przestarzały podział ATL/Digital i proponujemy klientom całościowe rozwiązania oparte na mocnych ideach, które świetnie sobie radzą w każdym kanale komunikacji” - powiedział Maciek Nowicki, Dyrektor Kreatywny w Isobar Poland.