Są jednym z największych sprzymierzeńców człowieka. Szacuje się, że dostarczane przez nie surowce stanowią 1/3 spożywanych posiłków, a globalna wartość ekonomiczna ich pracy wyceniana jest na 265 mln euro rocznie. Pszczoły, bo o nich mowa, zagościły właśnie na dachu siedziby Dentsu Aegis Network Polska.
„Pszczele ule na dachu X2 to inicjatywa, o której myśleliśmy od dłuższego czasu. Ta akcja doskonale wpisuje się w proekologiczne działania, które realizujemy w Dentsu. Należą do nich również wspieranie OZE w Polsce poprzez coroczny zakup certyfikatów zielonej energii, stosowanie w biurze wykładzin wykonanych z sieci rybackich, pochodzących z dna oceanu, ale też promowanie dobrych nawyków wśród pracowników, np. edukacja w zakresie segregacji odpadów czy zachęcanie ich do jeżdżenia rowerami do pracy. Jako firma, ale też jako ludzie, chcemy zmieniać świat wokół nas na lepsze, dla nas samych i naszych bliskich. Instalując tę pasiekę choć trochę przyczyniamy się do wsparcia populacji pszczół, która jest mocno zagrożona i sama się nie obroni.”
Jadwinia Jadziewicz, CSR Manager, Dentsu Aegis Network Polska